Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

@Jenny; Härmed utmnanar jag dig till motivationsmatch. Reglerna är enkla. Vi (du och jag) slår på varandra (enligt Muay thai regler) tills en ger upp(förmodligen jag).

Varför ska vi ha sådant? Jo för 2 anledningar:
1. Du får mptivation när du ser att du

Max: (är det ok att jag kallar dig Max?) Pratar du med mig nu eller? För det första är jag bara runt 48-49 kg och för det andra klassar jag INTE mig själv som "proffs". Proffs får betalt för att slåss. Jag gör det bara för att jag är för dum för att först

Ja det är klart du kan kalla mig Max. Finns det en till Jenny?? *tittar runt* 😉 WOW du var verkligen en väldigt liten tjej... Heheh, Enligt mig så är man så nära proffs man kan komma om man ställer upp i SM. Kanske inte pengarmässigt men iaf kunskapsmäss

Max: Annars kan du bara sätta dig på mig...? 😉

Jag borde ha sett den repliken komma på långa vägar... Dock så tror jag inte att domarna skulle gilla om jag sätter på dig mitt under matchen.... 😉

hmm... läste fel i sista inlägget av Jenny... glömde läsa "dig". Blev ganska skoj. 🙂

det gjorde jag med.. 🙂

bara för att ni är perversa typer som saknar lite för många hjärnceller, behöver det inte betyda att JAG är likadan? ;

Nä, då HADE du ju utelämnat det ordet... Så det tror vi inte om dig. 🙂

*EDIT* Kopplade in Hjärnan och fattade att jag inte borde ha skrivit så....