Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Anders: Jooo... Det var ju vad jag gjorde förra året. 😉 Nu har jag sovit och är redo för en ny vecka! 🙂 Godmorgon på er alla!

Aliki: Sakta i backarna lite! 🙂 Mitt mål är inte att vinna SM, det är att vinna en match. För skulle jag få i mitt lilla huvu

*spolar tillbaka*

Vad än ditt mål är så vet jag att du tror på dig själv och att du vet att DU KAN.
Annars hade du aldrig kommit såhär långt 😉
Så det är bara att fortsätta framåt (t+)

Damn, blir ju än mer sugen att åka och kolla och hejja på nu!

Var går sm, Jenny? Ska vi komma? FB-hejarklack, det vore väl nå´t!!?!! 😀

Jönköping har jag för mig hon sa... korrekt?

edit: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=447734

Haha! FB hejarklack skulle vara jättekul, och jag uppskattar omtanken, men jag vill nog inte känna pressen att behöva "leverera" valuta för era pengar och ansträngning. 🙂

Jenny: Det enda du skulle behöva leverera är dig själv. Du är ju en sköning! Och vi kan säkert fungera som nån slags avreaktions-slagpåsar också! Inte för att jag tror att det kommer behövas!

Jönköping, alltså? Ja, inte så långt härifrån....

Jenny! alla människor har sina upp och nedgångar. Precis som någon sa har alla olika mål och alla är nöjda med olika saker. Jag har kompisar som blev gravida då de var 20, jag skulle sett det som ett misslyckande om det varit jag eftersom jag vill plugga

Självklart har du rätt Emelie! Allt handlar om vilken attityd man har och hur man tänker när man ska göra saker. Men igår (och lite grann idag med), så tror jag helt enkelt att min energi sinade och jag orkade inte "lura mig själv" längre. Men jag ska vil

BRA BRUDEN det är rätta tackter 😀