Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 22:34Du saknar tangenten "Backspace"? 🙂
Du saknar tangenten "Backspace"? 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 22:36Ok. Nu går jag och lägger mig för idag och råder Max. att ta en iskall dusch samtidigt som han funderar på vad han har sagt och varför han inte ska göra om det.
Nattinatti... (H)
Ok. Nu går jag och lägger mig för idag och råder Max. att ta en iskall dusch samtidigt som han funderar på vad han har sagt och varför han inte ska göra om det.
Nattinatti... (H)
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 22:37Nä men jag är interesserad av eran reaktion... Dock så måste jag meddela att din reaktion var nog den tråkigaste man kunde ha... De blir bara 0.5/10 poäng på rolighetsskalan
Nä men jag är interesserad av eran reaktion... Dock så måste jag meddela att din reaktion var nog den tråkigaste man kunde ha... De blir bara 0.5/10 poäng på rolighetsskalan
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 22:37Inte så lätt att va ung med kroppen full av rusande hormoner... 😉 Han växer nog upp han också snart.
Inte så lätt att va ung med kroppen full av rusande hormoner... 😉 Han växer nog upp han också snart.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 22:38Max: Jasså? VAD BRA!!! Då är mitt mål uppnått! 😀
Max: Jasså? VAD BRA!!! Då är mitt mål uppnått! 😀
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 22:39Hmm Anders. Bara för att man för ett teoretiskt resonemang behöver det inte tyda på kåthet eller dylika upphetsade tillstånd, då diskussionen är just teoretisk.
Hmm Anders. Bara för att man för ett teoretiskt resonemang behöver det inte tyda på kåthet eller dylika upphetsade tillstånd, då diskussionen är just teoretisk.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 22:41Nä, det sa jag inte heller, det var inte jag som nämnde en kall dusch. Men ökad mängd hormoner får lättare in tankarna i de tankebanorna, även om de är teoretiska.
Nä, det sa jag inte heller, det var inte jag som nämnde en kall dusch. Men ökad mängd hormoner får lättare in tankarna i de tankebanorna, även om de är teoretiska.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 22:54Det är ju faktiskt sannt.
Det är ju faktiskt sannt.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 22:55Se där. Inse att du ska lyssna på oss gamla och visa som vart med ett tag. 😉
Se där. Inse att du ska lyssna på oss gamla och visa som vart med ett tag. 😉
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 23:02Jajajaj.....*Tänker på massor av saker att käfta emot med men inser att det är bäst att hålla käften nu* Btw om du nu är så gammal och vis; varför är du då fortfarande singel??? (H)
Jajajaj.....*Tänker på massor av saker att käfta emot med men inser att det är bäst att hålla käften nu* Btw om du nu är så gammal och vis; varför är du då fortfarande singel??? (H)