Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 06:54Men HALLÅ?!!!! Grabbar!!! Man kan ju inte få sig en ordentlig skönhetssömn när ni håller på och tjafsar sådär!
Max: Det där med att jämföra snopp och vaginastorlekar ÄR bara inte min grej! Men du kanske träffar någon som tycker det är kul? 🙂 Men det är
Men HALLÅ?!!!! Grabbar!!! Man kan ju inte få sig en ordentlig skönhetssömn när ni håller på och tjafsar sådär!
Max: Det där med att jämföra snopp och vaginastorlekar ÄR bara inte min grej! Men du kanske träffar någon som tycker det är kul? 🙂 Men det är
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 07:22Men Anders, hur ska man hinna protestera om du inte hintar vad du tänker göra INNAN! Det är snyggt med MYCKET hår på pojkar ju! så länge det sitter på huvet vill säga.. ehm... nä, nu ska jag vara tyst. 😉
Men Anders, hur ska man hinna protestera om du inte hintar vad du tänker göra INNAN! Det är snyggt med MYCKET hår på pojkar ju! så länge det sitter på huvet vill säga.. ehm... nä, nu ska jag vara tyst. 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 07:49hahaha, gomorron på er. Var ju inte så att de var mkt hår innan direkt. Eller.. relativitet är ju allt.... knappt en centimeter mot <1mm är ju för mig en hel del, då jag låtit det växa i några veckor då jag inte orkat ta tag idet. Jättejobbigt för övrigt,
hahaha, gomorron på er. Var ju inte så att de var mkt hår innan direkt. Eller.. relativitet är ju allt.... knappt en centimeter mot <1mm är ju för mig en hel del, då jag låtit det växa i några veckor då jag inte orkat ta tag idet. Jättejobbigt för övrigt,
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 09:06Jenny...nej jag kan inte låta bli...jag bara är sådan...det är min natur...
Jenny...nej jag kan inte låta bli...jag bara är sådan...det är min natur...
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 09:32Jepp, han tar igen nu för vad han inte kunde göra på skolgården när de stora pojkarna höll honom i nackskinnet.
Jepp, han tar igen nu för vad han inte kunde göra på skolgården när de stora pojkarna höll honom i nackskinnet.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 10:00Flinar...jag tillhörde också de stora pojkarna...men den delen som inte gillade att slåss helt enkelt...tror på verbal fighting och vet att den som tar till nävarna har alltid förlorat även om den andre ligger när han är klar...jag är x-tremt anti fyfsikt
Flinar...jag tillhörde också de stora pojkarna...men den delen som inte gillade att slåss helt enkelt...tror på verbal fighting och vet att den som tar till nävarna har alltid förlorat även om den andre ligger när han är klar...jag är x-tremt anti fyfsikt
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 10:17Jepp, håller med dig. Har heller aldrig varit i slagsmål på allvar sedan mellanstadiet, på ett disco. Blev upptryckt mot en vägg av en "bråkstake" som tog strupgrepp på mig. Instinktivt fick han en högerkrok på hakan och släppte och sprang iväg. Sen kom h
Jepp, håller med dig. Har heller aldrig varit i slagsmål på allvar sedan mellanstadiet, på ett disco. Blev upptryckt mot en vägg av en "bråkstake" som tog strupgrepp på mig. Instinktivt fick han en högerkrok på hakan och släppte och sprang iväg. Sen kom h
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 10:25En riktig fegis alltså....som egentligen alla är som börjar slåss...När inte förståndet räcker till kommer nävarna fram så är det helt enkelt...
Hade enkompis som jämt skulle slåss när han var full, egentligen världens snällaste kille...men förståndet fö
En riktig fegis alltså....som egentligen alla är som börjar slåss...När inte förståndet räcker till kommer nävarna fram så är det helt enkelt...
Hade enkompis som jämt skulle slåss när han var full, egentligen världens snällaste kille...men förståndet fö
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 13:09@Magnus; Nu blir jag faktiskt sur :@ Du antar direkt att jag vill slåss med Jenny, trots att jag har skrivit att jag gärna möter henne i discipliner där man använder hjärnan, och inte knogarna(sålänge det inte är matte, för det är jag skitkass på). Så läs
@Magnus; Nu blir jag faktiskt sur :@ Du antar direkt att jag vill slåss med Jenny, trots att jag har skrivit att jag gärna möter henne i discipliner där man använder hjärnan, och inte knogarna(sålänge det inte är matte, för det är jag skitkass på). Så läs
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 13:16Jag har aldrig uppfattats som liten med min 186 cm...och axlar trimmade av simmning
Sen muckar jag inte gräl när jag är ute..stor skillnad på det och slänga käft i goa vänner lag (vi är väl i goa vänner lag haär på FB? eller har jag misuppfattat syftet
Jag har aldrig uppfattats som liten med min 186 cm...och axlar trimmade av simmning
Sen muckar jag inte gräl när jag är ute..stor skillnad på det och slänga käft i goa vänner lag (vi är väl i goa vänner lag haär på FB? eller har jag misuppfattat syftet