Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Åh Emelie.... Jag vill också testa benhinnorna...!! Men. Sitter på kontoret och betar av det där jag borde gjort i fredags... Men då for jag till Stockholm på FB-träff, så jag får skylla mig själv! Njut för oss båda, tack!!

Idag känner jag mig typiskt singel, för när jag hade pojkvän och hade dåliga dagar som idag, så brukade han trösta mig och då kändes till slut allting bättre. Bara en vecka kvar, sen skiter jag i allt.

Mycket ska man då drabbas av innan ens egen haka trillar av permanent, men jag trodde ju då aldrig att jag skulle vilja bli någons (evvlans) cykel?!? Tänk så lite man vet om sig själv? *tappade hakor all over the place*

Jenny // Trösta dig med att jag och alla andra här beundrar dig för din vilja, din styrka o humor. Du kommer glänsa på SM!!

Andrew: Oj. Jag har nog helt fel sinnesstämning för att ens ta till mig det där, men det är ju inte ditt fel, så tack. 🙂 Jag å-kommer när jag kommit på bättre tankar.

Kan bara instämma med Andrew (t+)

Vad är det som orsakar den dåliga dagen idag då tro?

Jag vet inte... Jag började ifrågasätta varför jag håller på egentligen. Här går jag och kämpar och kämpar och kommer fan ingen jävla vart!!!! Jag pratade med min tränare om det i fredags och han tog en människa som exempel som hade misslyckats gång på

Och kommer ingen jävla vart?? Hur långt ha du kommit? under hur lång tid? Hur långt är det kvar till toppen? Hur länge har du "stått still"?

Du har folk runt dig som tror på dig, gör det samma och sluta inte tro så kommer du att nå dit!! Kolla bakåt var du började så ser du att du har kommit jävligt långt!