Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 18:22Jappjapp! Ödmjukhet är min bästa gren, näst efter ironi. Tricket är bara att veta vilket som är vilket.. 😉
Jappjapp! Ödmjukhet är min bästa gren, näst efter ironi. Tricket är bara att veta vilket som är vilket.. 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 18:26Haha! Ja, det kan allt vara trixigt, helt klart! 😉
Haha! Ja, det kan allt vara trixigt, helt klart! 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 18:28@Jessie; jag är som du; älskar att argumentera, men ibland måste man verkligen hålla käften. Dock så brukar jag vara ganska bra på att övertyga andra...
Ps; Jennie; Du hade ALLDRIG kunnat slå sönder mig..... 😉
@Jessie; jag är som du; älskar att argumentera, men ibland måste man verkligen hålla käften. Dock så brukar jag vara ganska bra på att övertyga andra...
Ps; Jennie; Du hade ALLDRIG kunnat slå sönder mig..... 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 18:31*skrattar* Naturligtvis inte Max... Vem har påstått något så absurt?
*skrattar* Naturligtvis inte Max... Vem har påstått något så absurt?
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 18:43Jenny // The bigger they are, the harder they fall?
Idag känner jag mig typiskt singel för att ytterligare en kväll kommer förflyta utan romantik
Jenny // The bigger they are, the harder they fall?
Idag känner jag mig typiskt singel för att ytterligare en kväll kommer förflyta utan romantik
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 18:48hmm romantik? Vad är det?
Måste ha missat det?
Ikväll blir det en uteservering med kompisen
hmm romantik? Vad är det?
Måste ha missat det?
Ikväll blir det en uteservering med kompisen
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 18:51Andrew: Varför har du inte fixat en dejt då?
Andrew: Varför har du inte fixat en dejt då?
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 18:58Jenny // När skulle jag hinna med sånt 😉 Jag var ju dubbelbokad igår och missa att sparra med dig. Hade jag varit där så hade jag efteråt tittat snällt på dig genom tårarna, torkat bort näsblodet och frågat dig om en date.
Jenny // När skulle jag hinna med sånt 😉 Jag var ju dubbelbokad igår och missa att sparra med dig. Hade jag varit där så hade jag efteråt tittat snällt på dig genom tårarna, torkat bort näsblodet och frågat dig om en date.
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 19:05Andrew: *skratt* Du har INGEN ANING om vad du gick miste om! 😉
Andrew: *skratt* Du har INGEN ANING om vad du gick miste om! 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 19:17Jenny // Förutom blodig näsa, kanske en fläskläpp o lårkakor av low-kicks? Eller menar du daten?
Men så har jag ju bara mig själv att skylla som inte kan hålla isär dagarna.... Får försöka hitta ett sätt att revanschera mig
Jenny // Förutom blodig näsa, kanske en fläskläpp o lårkakor av low-kicks? Eller menar du daten?
Men så har jag ju bara mig själv att skylla som inte kan hålla isär dagarna.... Får försöka hitta ett sätt att revanschera mig