Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:50ja o största frågan e VARFÖR? 😉
ja o största frågan e VARFÖR? 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:51Bra fråga. Jag ska komma ihåg att ta upp på kvällens forum. Lämplig fråga att ta upp efter.... tja? Tre glas vin?
Bra fråga. Jag ska komma ihåg att ta upp på kvällens forum. Lämplig fråga att ta upp efter.... tja? Tre glas vin?
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:59En av många roliga saker o diskutera på en tjejkväll 😀
En av många roliga saker o diskutera på en tjejkväll 😀
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 13:07det är håret på bröstet...
det är håret på bröstet...
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 13:16Usch nej!
Usch nej!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 13:47Jag dömmer för tusan inte...så mycker...kanske....flinar...men om du lägger upp bollen på straffpumkten kommer någon slå in den...
Jag dömmer för tusan inte...så mycker...kanske....flinar...men om du lägger upp bollen på straffpumkten kommer någon slå in den...
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 13:54självklart att vi inte överanalyserar och funderar ... det bevisar ju de senaste sidornas inlägg om inget annat *fniss*
😉
nu ska jag ut på en lunchjogg. 8 km snabbdistans blir det och solen skiiiiiiiiiiiiiiiiiiner 😀
självklart att vi inte överanalyserar och funderar ... det bevisar ju de senaste sidornas inlägg om inget annat *fniss*
😉
nu ska jag ut på en lunchjogg. 8 km snabbdistans blir det och solen skiiiiiiiiiiiiiiiiiiner 😀
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 13:55Precis avslutat möte och sen ALL YOU CAN EAT på Pizza Hut...snart går jag in i Palt Coma
Precis avslutat möte och sen ALL YOU CAN EAT på Pizza Hut...snart går jag in i Palt Coma
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 15:00Tur de står en stadig målvakt då
Tur de står en stadig målvakt då
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 15:52Fyller ut hela målet nu!
Fyller ut hela målet nu!