Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Jag blir bara mer och mer övertygad om att jag är på rätt linje.... Eller så gifter jag mig med Annette.

Tusan vilken komplicerad tråd det blev.... !!!

Anette: Johodå! Kommer ihåg gången då jag glatt och entusiastiskt föreslog för min pojkvän att det vore kul att åka och resa nånstans och han som svar började skratta... Skitförbannad, ifrågasatte jag vad det var som var så jävla roligt och lite ledsen sv

"För övrigt är jag taktlös för jämnan ...men det menar jag inget med det är mitt sätt att vara.... "

Det kan jag nästan tycka är charmigt faktiskt. Fast det beror naturligtvis på vad jag för övrigt tycker om personen som är det... Jag håller med dig: man

Bra! Då skyller vi ALLT på honom hädanefter! Nu är han officiellt skyldig även till mitt singelskap...!!

(fast det var ju Emelies "kille"..... Akta dig för blanda in Jessie...!! Ajajaj... (L))

*host* Emelies "killes" fel... att de ska behövas en man för att hålla ordning på er....

edit: bra Linda, nån mer som har koll. 😉

Tack!

Men vaddå hålla ordning på? Han fick ju IGÅNG oss!!! Han startade ju KAOSET!!!

Linda: Oooops! Sorry! Sant. Det var ju Emelies kille... Jessie gillar ju hästar. Nu kommer jag ihåg... 😉

hålla ordning på er, så att ni håller reda på vems killarna är.... jag alltså. (H)

Nu tolkar ni så där konstigt fel igen, jäkla kvinnor! 😉

@ Linda: Många gånger har man önskat att man va lagd åt det håller *haha*
Livet hade varit ganska mycket enklare då! VI förstår ju varann iaf, så blir de inblandning av motsatta könet o genast blir allting mycket mer komplicerat!
Tur att vi hittat synda

Vaddå tolkar fel???!

Ja, definitivt fler syndabockar här... 😉 (L)

Och ja, Annette, har också hyst samma önskan. Men tyvärr.... De är ju för det mesta oemotståndliga, de där herrarna...!