Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:19Jag blir bara mer och mer övertygad om att jag är på rätt linje.... Eller så gifter jag mig med Annette.
Tusan vilken komplicerad tråd det blev.... !!!
Jag blir bara mer och mer övertygad om att jag är på rätt linje.... Eller så gifter jag mig med Annette.
Tusan vilken komplicerad tråd det blev.... !!!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:23Anette: Johodå! Kommer ihåg gången då jag glatt och entusiastiskt föreslog för min pojkvän att det vore kul att åka och resa nånstans och han som svar började skratta... Skitförbannad, ifrågasatte jag vad det var som var så jävla roligt och lite ledsen sv
Anette: Johodå! Kommer ihåg gången då jag glatt och entusiastiskt föreslog för min pojkvän att det vore kul att åka och resa nånstans och han som svar började skratta... Skitförbannad, ifrågasatte jag vad det var som var så jävla roligt och lite ledsen sv
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:29"För övrigt är jag taktlös för jämnan ...men det menar jag inget med det är mitt sätt att vara.... "
Det kan jag nästan tycka är charmigt faktiskt. Fast det beror naturligtvis på vad jag för övrigt tycker om personen som är det... Jag håller med dig: man
"För övrigt är jag taktlös för jämnan ...men det menar jag inget med det är mitt sätt att vara.... "
Det kan jag nästan tycka är charmigt faktiskt. Fast det beror naturligtvis på vad jag för övrigt tycker om personen som är det... Jag håller med dig: man
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:36Bra! Då skyller vi ALLT på honom hädanefter! Nu är han officiellt skyldig även till mitt singelskap...!!
(fast det var ju Emelies "kille"..... Akta dig för blanda in Jessie...!! Ajajaj... (L))
Bra! Då skyller vi ALLT på honom hädanefter! Nu är han officiellt skyldig även till mitt singelskap...!!
(fast det var ju Emelies "kille"..... Akta dig för blanda in Jessie...!! Ajajaj... (L))
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:38*host* Emelies "killes" fel... att de ska behövas en man för att hålla ordning på er....
edit: bra Linda, nån mer som har koll. 😉
*host* Emelies "killes" fel... att de ska behövas en man för att hålla ordning på er....
edit: bra Linda, nån mer som har koll. 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:40Tack!
Men vaddå hålla ordning på? Han fick ju IGÅNG oss!!! Han startade ju KAOSET!!!
Tack!
Men vaddå hålla ordning på? Han fick ju IGÅNG oss!!! Han startade ju KAOSET!!!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:41Linda: Oooops! Sorry! Sant. Det var ju Emelies kille... Jessie gillar ju hästar. Nu kommer jag ihåg... 😉
Linda: Oooops! Sorry! Sant. Det var ju Emelies kille... Jessie gillar ju hästar. Nu kommer jag ihåg... 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:42hålla ordning på er, så att ni håller reda på vems killarna är.... jag alltså. (H)
Nu tolkar ni så där konstigt fel igen, jäkla kvinnor! 😉
hålla ordning på er, så att ni håller reda på vems killarna är.... jag alltså. (H)
Nu tolkar ni så där konstigt fel igen, jäkla kvinnor! 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:42@ Linda: Många gånger har man önskat att man va lagd åt det håller *haha*
Livet hade varit ganska mycket enklare då! VI förstår ju varann iaf, så blir de inblandning av motsatta könet o genast blir allting mycket mer komplicerat!
Tur att vi hittat synda
@ Linda: Många gånger har man önskat att man va lagd åt det håller *haha*
Livet hade varit ganska mycket enklare då! VI förstår ju varann iaf, så blir de inblandning av motsatta könet o genast blir allting mycket mer komplicerat!
Tur att vi hittat synda
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:48Vaddå tolkar fel???!
Ja, definitivt fler syndabockar här... 😉 (L)
Och ja, Annette, har också hyst samma önskan. Men tyvärr.... De är ju för det mesta oemotståndliga, de där herrarna...!
Vaddå tolkar fel???!
Ja, definitivt fler syndabockar här... 😉 (L)
Och ja, Annette, har också hyst samma önskan. Men tyvärr.... De är ju för det mesta oemotståndliga, de där herrarna...!