Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 10:55Jo då, Jenny känt MÅNGA fjärilar, men det tillhör förälskelsestadiet. Man ska inte behöva analysera när man är i ett förhållande, utan PRATA med varann!
Jo då, Jenny känt MÅNGA fjärilar, men det tillhör förälskelsestadiet. Man ska inte behöva analysera när man är i ett förhållande, utan PRATA med varann!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 11:07Anette: Ja... Det är väl i förälskelsestadiet man överanalyserar? Sen när man fått grabben på fall kan man ju slappna av och vara mer rak på sak utan att vara rädd för att förstöra nåt (med vissa undantag, förstås. Det är nog kanske inte så poppis att säg
Anette: Ja... Det är väl i förälskelsestadiet man överanalyserar? Sen när man fått grabben på fall kan man ju slappna av och vara mer rak på sak utan att vara rädd för att förstöra nåt (med vissa undantag, förstås. Det är nog kanske inte så poppis att säg
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 11:08Topp, Annette! Fjärilarna tillhör ett annat stadie!
Topp, Annette! Fjärilarna tillhör ett annat stadie!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 11:22Jenny, har du aldrig i ett förhållande undrat: "vad menar han med det?" Och sen gått o funderat på de utan att genast fråga? Det har jag och många med mig!
Och dessutom tyckt att killen ska väl kunna förstå vad jag vill utan att jag faktiskt talar om de
Jenny, har du aldrig i ett förhållande undrat: "vad menar han med det?" Och sen gått o funderat på de utan att genast fråga? Det har jag och många med mig!
Och dessutom tyckt att killen ska väl kunna förstå vad jag vill utan att jag faktiskt talar om de
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 11:30Ja...just det där..Vad menar han med det...eller snarare...vad sa han egentligen...NU ett tips till alla tjejer Ge då tolkningsrätt i positiv riktning...
Eller säg så här...När du sa X kanj gat tolka det som Y men vad mende du egentligen... Säger han då
Ja...just det där..Vad menar han med det...eller snarare...vad sa han egentligen...NU ett tips till alla tjejer Ge då tolkningsrätt i positiv riktning...
Eller säg så här...När du sa X kanj gat tolka det som Y men vad mende du egentligen... Säger han då
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 11:33😀 magnus... ofta menar han nåt oxå men på hennes reaktion blir han rädd för och såra och fortsätter då inte tala om va han mena, många gånger e de så oxå o de jag mena med taktlöshet...
😀 magnus... ofta menar han nåt oxå men på hennes reaktion blir han rädd för och såra och fortsätter då inte tala om va han mena, många gånger e de så oxå o de jag mena med taktlöshet...
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 11:38Ok. Nu är det avgjort. Så där krångligt vill jag INTE ha det. Jag blir förblir nog singel.....
Ok. Nu är det avgjort. Så där krångligt vill jag INTE ha det. Jag blir förblir nog singel.....
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 11:49Nej Linda, inte jag heller! Som sagt därför man klarar sig bäst själv utan en massa jidder
Nej Linda, inte jag heller! Som sagt därför man klarar sig bäst själv utan en massa jidder
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 11:52Detta är Precis problemet med "alla" kvinnor (utom Linda Jessie och Jenny) ...OM jag säger att jag inte menar något så gör jag inte det. OM min respektive inte tror på mig då så fattar jag inte poängen med att forsätta prata...antingen tror man på varandr
Detta är Precis problemet med "alla" kvinnor (utom Linda Jessie och Jenny) ...OM jag säger att jag inte menar något så gör jag inte det. OM min respektive inte tror på mig då så fattar jag inte poängen med att forsätta prata...antingen tror man på varandr
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:05Där va du väldigt snabb att döma :@ jag sa inte att JAG va sån, för jag tillåter inte de gå så långt.. Men jag vet av gammal erfarenhet och från vänner att det faktiskt är så.
Jag vet att det finns killar som inte menar något när de säger saker, me
Där va du väldigt snabb att döma :@ jag sa inte att JAG va sån, för jag tillåter inte de gå så långt.. Men jag vet av gammal erfarenhet och från vänner att det faktiskt är så.
Jag vet att det finns killar som inte menar något när de säger saker, me