Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 23:12Jo, det gör vi..... Under rätt omständigheter..... Så hitta dem ni!
Jo, det gör vi..... Under rätt omständigheter..... Så hitta dem ni!
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 23:49@Jennie och Linda och co; Ni ska veta att ibland vill man som kille göra exakt samma sak med en tjej. Bara Ställa henne mot väggen(bildligt) och fråga "va fan håller du på med??" Ni verkar tro att alla fattar hur ni tänker och blir sura om killen inte fat
@Jennie och Linda och co; Ni ska veta att ibland vill man som kille göra exakt samma sak med en tjej. Bara Ställa henne mot väggen(bildligt) och fråga "va fan håller du på med??" Ni verkar tro att alla fattar hur ni tänker och blir sura om killen inte fat
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 01:45apropå ingenting.. undra om en hamster funkar........ o_O
apropå ingenting.. undra om en hamster funkar........ o_O
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 07:26Maximilian: Skönt att du sade det där med glimten i ögat! 😉 *puss på dig!*
Maximilian: Skönt att du sade det där med glimten i ögat! 😉 *puss på dig!*
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 08:19Men Max.... Det är ju så tjejer som vi gör...! Och det är ju då grabb-problemet uppstår! Många killar tycks vilja ha de där veliga flickorna som sänder signaler som ingen begriper.
Summa sumarum: VI har inte lyckats träffa killar som du, DU har missat o
Men Max.... Det är ju så tjejer som vi gör...! Och det är ju då grabb-problemet uppstår! Många killar tycks vilja ha de där veliga flickorna som sänder signaler som ingen begriper.
Summa sumarum: VI har inte lyckats träffa killar som du, DU har missat o
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:10Äh...allt detta snack om att säga saker rakt ut...Ibland vill man inte höra sanningen helt enkelt!
Sen är det lite samma sak i relationer, man ställer sin partner mot väggen...klagar på ditt...säger varför har du inte gjor datt...
När jag coachar fotbol
Äh...allt detta snack om att säga saker rakt ut...Ibland vill man inte höra sanningen helt enkelt!
Sen är det lite samma sak i relationer, man ställer sin partner mot väggen...klagar på ditt...säger varför har du inte gjor datt...
När jag coachar fotbol
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:19Magnus: håller faktiskt med dig till 100% och försöker så ofta jag kan ge positiv kritik (utom när man ska försöka bringa folks kämparanda då jag kanske slänger ur mig lite "hårdare" uppmuntran). Men jag tror att hela diskussionen handlar om att både tjej
Magnus: håller faktiskt med dig till 100% och försöker så ofta jag kan ge positiv kritik (utom när man ska försöka bringa folks kämparanda då jag kanske slänger ur mig lite "hårdare" uppmuntran). Men jag tror att hela diskussionen handlar om att både tjej
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:23Mmm bra kickat Jenny! (t+)
Mmm bra kickat Jenny! (t+)
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 10:11vi killar har lärt oss att tjejer älskar att analysera varenda liten detalj som man säger, gör, i n t e säger och inte gör. Därefter plockar de ner detaljerna i atomer och sen analysera vidare ett varv till. Det är därför serier som Sex and the City är så
vi killar har lärt oss att tjejer älskar att analysera varenda liten detalj som man säger, gör, i n t e säger och inte gör. Därefter plockar de ner detaljerna i atomer och sen analysera vidare ett varv till. Det är därför serier som Sex and the City är så
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 10:13Håkan...ja ungefär så funkar det....och så undrar de varför man inte vill prata...shit man vågar ju inte för att det skall analyseras så in i h-vete...
Därför pladdrar jag hela tiden om massa ovesäntligheter...då blir det information overflow och kortslu
Håkan...ja ungefär så funkar det....och så undrar de varför man inte vill prata...shit man vågar ju inte för att det skall analyseras så in i h-vete...
Därför pladdrar jag hela tiden om massa ovesäntligheter...då blir det information overflow och kortslu