Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Förstår din situation Jenny, men min e inte likadan men har blivit stark av livserfarenheterna istället.
Jag e liten (1,56) o har alltid fått kompensera det 😀 Men med åren har just den biten lugnat ner sig. Har varit singel i mesta delen av mitt li

Annette: Jag tycker vi är GRYMT koola tjejer allihop! (V) Nu ska jag bädda ner mig i min lilla (eller stora i förhållande till min storlek) säng och gosa till med mina fem kuddar! 🙂 Nattinatti tjejer och killar! 🙂

Jenny, klart vi e så därför klarar vi oss utmärkt!
Jag ska göra detsamma o läsa nya Runners som kom med posten idag 😀

Sov sött alla goa tjejer!

Emelie: Kannske helt enkelt så att han inte vågar, men vill egentligen, men i alkodimmorna vågade han till slut... varvid du puttade iväg honom. Stackarn, nu när han äntligen sett till så han vågade, så sket det sig. Håller på Lindas förslag, ge honom cha

Anders: Och vad ska det där betyda?!! Att vi inte är som vi utger oss för att vara eller?

Nä, att ni inte är så många. Inte tillräckligt många för att jag ska ha stött på er tidigare i livet. A rare and precious kind.

Gonatt tjejer! Gött att veta att ni är där ute!

Och gonatt killar också...!

(Anders - jag har för sjutton tillbringat de sista åtta åren i Götet - VAR VAR DU??! ;))

har vart här de sista 3....

vemvet, vi kanske har strykt armarna mot varandra i utelivet... utan att veta om vad som var så nära.... ahh.... suck...

Kaxiga tjejer brukar mjukna....