Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 22:23Förstår din situation Jenny, men min e inte likadan men har blivit stark av livserfarenheterna istället.
Jag e liten (1,56) o har alltid fått kompensera det 😀 Men med åren har just den biten lugnat ner sig. Har varit singel i mesta delen av mitt li
Förstår din situation Jenny, men min e inte likadan men har blivit stark av livserfarenheterna istället.
Jag e liten (1,56) o har alltid fått kompensera det 😀 Men med åren har just den biten lugnat ner sig. Har varit singel i mesta delen av mitt li
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 22:26Annette: Jag tycker vi är GRYMT koola tjejer allihop! (V) Nu ska jag bädda ner mig i min lilla (eller stora i förhållande till min storlek) säng och gosa till med mina fem kuddar! 🙂 Nattinatti tjejer och killar! 🙂
Annette: Jag tycker vi är GRYMT koola tjejer allihop! (V) Nu ska jag bädda ner mig i min lilla (eller stora i förhållande till min storlek) säng och gosa till med mina fem kuddar! 🙂 Nattinatti tjejer och killar! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 22:30Jenny, klart vi e så därför klarar vi oss utmärkt!
Jag ska göra detsamma o läsa nya Runners som kom med posten idag 😀Sov sött alla goa tjejer!
Jenny, klart vi e så därför klarar vi oss utmärkt!
Jag ska göra detsamma o läsa nya Runners som kom med posten idag 😀
Sov sött alla goa tjejer!
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 22:30Emelie: Kannske helt enkelt så att han inte vågar, men vill egentligen, men i alkodimmorna vågade han till slut... varvid du puttade iväg honom. Stackarn, nu när han äntligen sett till så han vågade, så sket det sig. Håller på Lindas förslag, ge honom cha
Emelie: Kannske helt enkelt så att han inte vågar, men vill egentligen, men i alkodimmorna vågade han till slut... varvid du puttade iväg honom. Stackarn, nu när han äntligen sett till så han vågade, så sket det sig. Håller på Lindas förslag, ge honom cha
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 22:32Anders: Och vad ska det där betyda?!! Att vi inte är som vi utger oss för att vara eller?
Anders: Och vad ska det där betyda?!! Att vi inte är som vi utger oss för att vara eller?
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 22:34Nä, att ni inte är så många. Inte tillräckligt många för att jag ska ha stött på er tidigare i livet. A rare and precious kind.
Nä, att ni inte är så många. Inte tillräckligt många för att jag ska ha stött på er tidigare i livet. A rare and precious kind.
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 23:05Gonatt tjejer! Gött att veta att ni är där ute!
Och gonatt killar också...!
(Anders - jag har för sjutton tillbringat de sista åtta åren i Götet - VAR VAR DU??! ;))
Gonatt tjejer! Gött att veta att ni är där ute!
Och gonatt killar också...!
(Anders - jag har för sjutton tillbringat de sista åtta åren i Götet - VAR VAR DU??! ;))
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 23:08har vart här de sista 3....
har vart här de sista 3....
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 23:09vemvet, vi kanske har strykt armarna mot varandra i utelivet... utan att veta om vad som var så nära.... ahh.... suck...
vemvet, vi kanske har strykt armarna mot varandra i utelivet... utan att veta om vad som var så nära.... ahh.... suck...
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 23:10Kaxiga tjejer brukar mjukna....
Kaxiga tjejer brukar mjukna....