Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

hahaha det bästa är att jag var så FÖRTJUST i honom för ca2månder sedan, hade det hänt då hade vi haft sex big times!

Vad hände sen då? Varför slutade du vara förtjust i honom?

För att jag trode att jag inte skulle kunna få honom och då var det ju ingen idée... eller??? nu blir jag jätte förvirrad när han beter sig såhär. Killar ta inte illa upp, men ni är llite lustiga ibland!

Åh, Emelie! Så sant... Jag tror att det är deras sätt att spela svårfångade eller nåt. Har råkat ut för samma sak. Först verkar killen skitintresserad och sen när man börjar känna sig säker, så går de och umgås med nån annan, tackar nej till tillfällen a

Ja fast nu, börjar jag ju ångra mig, kan ju inte sluta tänka på hurdet facktiskt skulle varit att sovit med honom...

Åh, crap Emelie! Han bara LEKER med dig ju! Jag tycker att du ska trycka honom i nåt hörn och fråga honom vad han sysslar med och vill egentligen? Lätt att komma när man är aspackad och sugen... Vad betyder det egentligen? Jag brukar säga till fulla killa

Säg som det är till honom, Emelie. "kom hit och sätt på mig eller låt mig vara ifred.". Så kan du avläsa på reaktionen vad han är ute efter!!! (och dessutom kanske du får lite trevligt en stund..... alternativt klarhet om han bara är en av alla de där vel

Faaaaan, Jenny..... Du är ju som jag. Shit pomfritt!!!

Och vi är båda tjejer!!! Och singlar!!! 😀 Ja, ok. vi kanske inte ska dra det längre än så... 😉

Haha ja, fast frågan är ju vad jag vill också.. hm.. får ta mig en funderare på detta 😀 men tack för tipsen, ag garvade iaf 🙂