Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Ja, det är det. Iallafall om du jämför med min hall som är full av färgburkar, tapetrullar, diverse verktyg och alla vinterstövlar som ännu inte hittat upp på vinden.....

Det duger gott men det ligger några stora hårbollar på golvet:-)

Idag känner mig typiskt singel för att jag möblerat om i min lilla lya och var tvungen att flytta på en stor tjock-tv helt utan hjälp. Men jag märkte iaf att träningen de senaste månaderna gett visst resultat i de förut så klena armarna. 😉

Ytterligare ett skäl att hålla sig vältränad;)

..för att det inte var någon som tyckte synd om mig för att jag fick punka o fick gå 4 km i cykelskor....hunden var bara glad att jag kom hem så hon fick mat. Vilket iofs gjorde att jag kände mig behövd så jag blev lite glad igen

..för att jag för två dagar sedan bytte däck på cykeln i sovrummet (gamla däck och slang ligger kvar fortfarande) och rengjorde fälgarna i badkaret. Ingen har klagat hittills så grejerna får nog ligga tills imorgon...

Aj aj Markus o du e inte rädd för att tala om de här, bland en massa strukturfaschister 😀

Andrew: Jag tycker i alla fall synd om dig om det nu kan vara något tröst. Såna dagar borde förbjudas.

I natt kände ag mig som en riktig singel, för att jag fick ett samtal kl02.02 han fick komma upp, fick vatten, han frågade om han fick sova i min säng- men nix, han fick gå hem 😀

(t+) duktig flicka håll på dig 😀 äsch! förresten strunta i det 😀 😉