Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:30Tur för honom att kupering är förbjudet numer då.
Tur för honom att kupering är förbjudet numer då.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:33Hmm. Åsa; Hur går det med din flygtur?? Är polisen fortfarande efter dig??
Hmm. Åsa; Hur går det med din flygtur?? Är polisen fortfarande efter dig??
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:35Hahah, kan se Max framför mig, stackarn står där med en Powerbar och en flaska ketchup och väntar....
Hahah, kan se Max framför mig, stackarn står där med en Powerbar och en flaska ketchup och väntar....
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:37@Jari. Tss Vad tror du om mig??? Klart jag byter ut Powerbaren och ketchupen mot ngt bättre. Just nu hade jag vaärit jäävligt sugen på Sushi, eller en gigantiskk hamburgare, eller Massor med chilikryddade kycklingklubbor... Så ngt av det lär väl falla Åsa
@Jari. Tss Vad tror du om mig??? Klart jag byter ut Powerbaren och ketchupen mot ngt bättre. Just nu hade jag vaärit jäävligt sugen på Sushi, eller en gigantiskk hamburgare, eller Massor med chilikryddade kycklingklubbor... Så ngt av det lär väl falla Åsa
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:38mm, polisen kom och sa att de skulle köra mig till dig, men jag blev inspärrad på något dårhus istället. Jag förstår inte alls varför och de förstår inte mig. De inser inte hur viktigt det är att känna sig mindre singel för att någon säger att det är sjuk
mm, polisen kom och sa att de skulle köra mig till dig, men jag blev inspärrad på något dårhus istället. Jag förstår inte alls varför och de förstår inte mig. De inser inte hur viktigt det är att känna sig mindre singel för att någon säger att det är sjuk
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:41Måste bara få berätta att jag såg världens snyggaste ass idag på träningen, kan upplysa er om att min haka var blank! Jisses säger jag... nu har jag nått och drömma om inatt 😉
Måste bara få berätta att jag såg världens snyggaste ass idag på träningen, kan upplysa er om att min haka var blank! Jisses säger jag... nu har jag nått och drömma om inatt 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:42@Jari, var är folks förmåga att känna igen ironi och sarkassm???
Btw Viste ni att om man blandar ketchupp och salt, och sen häller blandningen över tärnad bacon som man har mikrat på 750W i ca 2.5 min så har man ett mellanmål som är SJUKT gott???
@Jari, var är folks förmåga att känna igen ironi och sarkassm???
Btw Viste ni att om man blandar ketchupp och salt, och sen häller blandningen över tärnad bacon som man har mikrat på 750W i ca 2.5 min så har man ett mellanmål som är SJUKT gott???
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:43@Jari, Tap that ass.....
@Jari, Tap that ass.....
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:44Hähähäh...
Hähähäh...
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:46Shit nu börjar jag ju få sådanna tankar. Hmm. *Drömmer lite*
@Åsa VA!! Hur kunde dom låsa in dig?? Du var ju på en livräddande mission! Stämm skiten ur dem! Sen kan du komma hit och så kan vi skåla med champagne(eller valfri dryck) över segern!!
Shit nu börjar jag ju få sådanna tankar. Hmm. *Drömmer lite*
@Åsa VA!! Hur kunde dom låsa in dig?? Du var ju på en livräddande mission! Stämm skiten ur dem! Sen kan du komma hit och så kan vi skåla med champagne(eller valfri dryck) över segern!!