Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Nej nu ger jag upp att leta efter den där låten, kan ta hela natten om jag ska hitta den... jaja, man får aldrig som man vill med nått, man måste alltid kompromissa... mer eller mindre (#)

Faan. nu är det annan powerbar som rör sig....

Lite mera tipps till mellanmål

Du behöver:
2 burkar tonfisk
2 Stekta/kokta ägg
Ost
Chilisås.

Blanda allt(förutom chilisåsen) i en matberedare och tryck på pyrera. När allt är en slät massa så tar du ut d

@ Emelie: en trevlig "liten" man som jag haft kontakt med ett tag, faktiskt här på FB 😉 (NEJ, kommer inte nämna några namn än iaf) så efter helgen kanske här är två mindre i singelgruppen 😀

@Anette; Jävla lyllo!!! *tittar avensjukt*

oj men annette va roligt för dig:) är glad och hoppas helgen blir jätte bra! lycka till *spark i rumpan* *ler*

Maxi: Han, ja 😉
Emelie: Aj *ler* tackar för sparken
de e mycket spännande får väl se om de blir fler möten efter helgen, om de blir de big (L) (H) Men easy easy får ta ett steg i taget o inte gå händelserna i förväg

Var med om en läskig hundolycka i helgen...Vi kom cyklandes 5 man i snygg formation...ut springer en schäfer och kubbar rätt in i en bil....Stackaren, han låg flämtande i mina armar tills ägarn kom och körde honom till vetrinären (antar Jag)

Eller sköt honom bakom lagården (H)

*Katastroftankar är skönt ibland*

Annika då (sånt tänker man bara:) )

Ha ha

Tror nog inte det dock, stackaren var helt förstörd...och det kan jag förstå