Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:48Nej nu ger jag upp att leta efter den där låten, kan ta hela natten om jag ska hitta den... jaja, man får aldrig som man vill med nått, man måste alltid kompromissa... mer eller mindre (#)
Nej nu ger jag upp att leta efter den där låten, kan ta hela natten om jag ska hitta den... jaja, man får aldrig som man vill med nått, man måste alltid kompromissa... mer eller mindre (#)
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:52Faan. nu är det annan powerbar som rör sig....
Lite mera tipps till mellanmål
Du behöver:
2 burkar tonfisk
2 Stekta/kokta ägg
Ost
Chilisås.Blanda allt(förutom chilisåsen) i en matberedare och tryck på pyrera. När allt är en slät massa så tar du ut d
Faan. nu är det annan powerbar som rör sig....
Lite mera tipps till mellanmål
Du behöver:
2 burkar tonfisk
2 Stekta/kokta ägg
Ost
Chilisås.
Blanda allt(förutom chilisåsen) i en matberedare och tryck på pyrera. När allt är en slät massa så tar du ut d
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 06:42@ Emelie: en trevlig "liten" man som jag haft kontakt med ett tag, faktiskt här på FB 😉 (NEJ, kommer inte nämna några namn än iaf) så efter helgen kanske här är två mindre i singelgruppen 😀
@ Emelie: en trevlig "liten" man som jag haft kontakt med ett tag, faktiskt här på FB 😉 (NEJ, kommer inte nämna några namn än iaf) så efter helgen kanske här är två mindre i singelgruppen 😀
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 07:55@Anette; Jävla lyllo!!! *tittar avensjukt*
@Anette; Jävla lyllo!!! *tittar avensjukt*
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 08:48oj men annette va roligt för dig:) är glad och hoppas helgen blir jätte bra! lycka till *spark i rumpan* *ler*
oj men annette va roligt för dig:) är glad och hoppas helgen blir jätte bra! lycka till *spark i rumpan* *ler*
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 09:37Maxi: Han, ja 😉
Emelie: Aj *ler* tackar för sparken
de e mycket spännande får väl se om de blir fler möten efter helgen, om de blir de big (L) (H) Men easy easy får ta ett steg i taget o inte gå händelserna i förväg
Maxi: Han, ja 😉
Emelie: Aj *ler* tackar för sparken
de e mycket spännande får väl se om de blir fler möten efter helgen, om de blir de big (L) (H) Men easy easy får ta ett steg i taget o inte gå händelserna i förväg
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 09:57Var med om en läskig hundolycka i helgen...Vi kom cyklandes 5 man i snygg formation...ut springer en schäfer och kubbar rätt in i en bil....Stackaren, han låg flämtande i mina armar tills ägarn kom och körde honom till vetrinären (antar Jag)
Var med om en läskig hundolycka i helgen...Vi kom cyklandes 5 man i snygg formation...ut springer en schäfer och kubbar rätt in i en bil....Stackaren, han låg flämtande i mina armar tills ägarn kom och körde honom till vetrinären (antar Jag)
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 15:11Eller sköt honom bakom lagården (H)
*Katastroftankar är skönt ibland*
Eller sköt honom bakom lagården (H)
*Katastroftankar är skönt ibland*
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 16:37Annika då (sånt tänker man bara:) )
Annika då (sånt tänker man bara:) )
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 16:39Ha ha
Tror nog inte det dock, stackaren var helt förstörd...och det kan jag förstå
Ha ha
Tror nog inte det dock, stackaren var helt förstörd...och det kan jag förstå