Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:10Känner mig typisk singel just nu...för att jag sitter o läser alla inlägg i singeltrådarna efter att ha varit i fjällen i nästan 1 vecka.
Hoppas jag har varit saknad...
Känner mig typisk singel just nu...för att jag sitter o läser alla inlägg i singeltrådarna efter att ha varit i fjällen i nästan 1 vecka.
Hoppas jag har varit saknad...
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:12Alla har vi saknat dig, Anna! Varmt välkommen hit igen, till verkligheten! 😉
Alla har vi saknat dig, Anna! Varmt välkommen hit igen, till verkligheten! 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:12@Anna; vem F*N är du??? Hoppas du fattar sarkassmen. Inget illa menat 😉
@Anna; vem F*N är du??? Hoppas du fattar sarkassmen. Inget illa menat 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:16Det är ju lite av det som är problemet när man är singel....man är inte saknad heller. Man kanske skulle skaffa hund igen?
Det är ju lite av det som är problemet när man är singel....man är inte saknad heller. Man kanske skulle skaffa hund igen?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:18Ahaaa... är det DÄRFÖR alla fruntimmer har jycke? 😉
Ahaaa... är det DÄRFÖR alla fruntimmer har jycke? 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:19Ja det är faktiskgt bud på det. Om inte nu Åsa kommer med sin helikopter och blåjus och allt vad hon släpar med sig så funderar jag faktiskt på att skaffa Hund. Lojalare varaleser letar man länge efter. Var faktiskt så att jag var lessnare när min syrras
Ja det är faktiskgt bud på det. Om inte nu Åsa kommer med sin helikopter och blåjus och allt vad hon släpar med sig så funderar jag faktiskt på att skaffa Hund. Lojalare varaleser letar man länge efter. Var faktiskt så att jag var lessnare när min syrras
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:24Hund rockar, inte bara kvinnor som har hund Jari. Jag har 40 kilo schäfertik som är min bästa vän
Hund rockar, inte bara kvinnor som har hund Jari. Jag har 40 kilo schäfertik som är min bästa vän
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:25Mer menat som ett skämt, Andrew 😉
Mer menat som ett skämt, Andrew 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:26I know Jari.. Bra motion med hund också, minst en timme om dagen ska man gå helst, hon hänger med till fotbollsträningar o en del matcher. Synd att hon är tokig på vilt, annars skulle hon kunna hänga med när jag kör MTB
I know Jari.. Bra motion med hund också, minst en timme om dagen ska man gå helst, hon hänger med till fotbollsträningar o en del matcher. Synd att hon är tokig på vilt, annars skulle hon kunna hänga med när jag kör MTB
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:28Fick ett väldigt fint erbjudande av mitt ex på tal om hundar... När jag insåg att jag aldrig kommer kunna köpa hund pga att jag är allergisk mot allt med päls och muttrande knorrade om att det aldrig kommer att vara någon som viftar på svansen när jag kom
Fick ett väldigt fint erbjudande av mitt ex på tal om hundar... När jag insåg att jag aldrig kommer kunna köpa hund pga att jag är allergisk mot allt med päls och muttrande knorrade om att det aldrig kommer att vara någon som viftar på svansen när jag kom