Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Känner mig typisk singel just nu...för att jag sitter o läser alla inlägg i singeltrådarna efter att ha varit i fjällen i nästan 1 vecka.
Hoppas jag har varit saknad...

Alla har vi saknat dig, Anna! Varmt välkommen hit igen, till verkligheten! 😉

@Anna; vem F*N är du??? Hoppas du fattar sarkassmen. Inget illa menat 😉

Det är ju lite av det som är problemet när man är singel....man är inte saknad heller. Man kanske skulle skaffa hund igen?

Ahaaa... är det DÄRFÖR alla fruntimmer har jycke? 😉

Ja det är faktiskgt bud på det. Om inte nu Åsa kommer med sin helikopter och blåjus och allt vad hon släpar med sig så funderar jag faktiskt på att skaffa Hund. Lojalare varaleser letar man länge efter. Var faktiskt så att jag var lessnare när min syrras

Hund rockar, inte bara kvinnor som har hund Jari. Jag har 40 kilo schäfertik som är min bästa vän

Mer menat som ett skämt, Andrew 😉

I know Jari.. Bra motion med hund också, minst en timme om dagen ska man gå helst, hon hänger med till fotbollsträningar o en del matcher. Synd att hon är tokig på vilt, annars skulle hon kunna hänga med när jag kör MTB

Fick ett väldigt fint erbjudande av mitt ex på tal om hundar... När jag insåg att jag aldrig kommer kunna köpa hund pga att jag är allergisk mot allt med päls och muttrande knorrade om att det aldrig kommer att vara någon som viftar på svansen när jag kom