Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 19:16Förvisso, hade jag inte varit sugen på det hade jag inte brytt mig om att göra det... Blev bara lite uppenbart sådär hux flux.
Finns en ledig plats *klappar med handen på soffan* 😉
Förvisso, hade jag inte varit sugen på det hade jag inte brytt mig om att göra det... Blev bara lite uppenbart sådär hux flux.
Finns en ledig plats *klappar med handen på soffan* 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 19:27För att här sitter man och väntar på ett speciellt samtal 😀
För att här sitter man och väntar på ett speciellt samtal 😀
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 19:41Idag känner jag mig typiskt singel för att det är vår ute och jag har ingen att hålla i handen när vårkänslorna slår till.
Idag känner jag mig typiskt singel för att det är vår ute och jag har ingen att hålla i handen när vårkänslorna slår till.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 20:39OJ nu belv jag nyfiken Annette! vem?
vet inte om jag känner mig mer singel än annars, har haft ett underbart träningspass, adrenalinet flödar!
OJ nu belv jag nyfiken Annette! vem?
vet inte om jag känner mig mer singel än annars, har haft ett underbart träningspass, adrenalinet flödar!
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:00Gökväll på er alla. Dagens träning är avklarad *STOLT* Dock så har ajg konstaterat att gymmande är ngt som jag ska hålla mig borta från
Gökväll på er alla. Dagens träning är avklarad *STOLT* Dock så har ajg konstaterat att gymmande är ngt som jag ska hålla mig borta från
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:05varför ska du inte gymma?
varför ska du inte gymma?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:201. Jag är vääääldigt dålig på individualist-sporter.
2. Jag tycker det är skittråkigt
3. Efter att jag knappt pallade 20kg på Lats drag maskinen så skämmdes jag för mycket för att fortsätta....
1. Jag är vääääldigt dålig på individualist-sporter.
2. Jag tycker det är skittråkigt
3. Efter att jag knappt pallade 20kg på Lats drag maskinen så skämmdes jag för mycket för att fortsätta....
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:32Idag känner jag mig typiskt singel för att alla runt omkring mig är desperata att skaffa sig nån, alla jäktar och springer och jagar överallt... själv så sitter jag under min kork-ek och bara... andaassss... *njuta* Varför ha brottom när man kan skita i a
Idag känner jag mig typiskt singel för att alla runt omkring mig är desperata att skaffa sig nån, alla jäktar och springer och jagar överallt... själv så sitter jag under min kork-ek och bara... andaassss... *njuta* Varför ha brottom när man kan skita i a
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:40Idag känner jag mig typiskt singel för att jag haft en skitdag på jobbet och verkligen skulle vilja ha någon som fjäskade för mig resten av kvällen. Substitutet för pojkvän blev istället en stor sats chokladbollar med smått illamående till följd;)
Idag känner jag mig typiskt singel för att jag haft en skitdag på jobbet och verkligen skulle vilja ha någon som fjäskade för mig resten av kvällen. Substitutet för pojkvän blev istället en stor sats chokladbollar med smått illamående till följd;)
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:42Hahah, jaaa, det kanske funkar en stund...
Hahah, jaaa, det kanske funkar en stund...