Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:43Nä nu är tråden sådär tråkigt on topic igen... Kan inte ngn liva upp det hela lite? Eller sak jag göra det igen??.
Btw idag känner jag mig singel pga att ingen kallar mig vrickad när jag äter en proteinbar med ketchup på....
Nä nu är tråden sådär tråkigt on topic igen... Kan inte ngn liva upp det hela lite? Eller sak jag göra det igen??.
Btw idag känner jag mig singel pga att ingen kallar mig vrickad när jag äter en proteinbar med ketchup på....
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:44Max:
Du får starta en ny tråd som heter "Off topic" där man kan prata om allt som man inte kan på nån annan tråd...
Max:
Du får starta en ny tråd som heter "Off topic" där man kan prata om allt som man inte kan på nån annan tråd...
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:44Så om jag säger att det är vrickat, har jag förstört din känsla av att vara singel då?;)
Så om jag säger att det är vrickat, har jag förstört din känsla av att vara singel då?;)
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:48@Åsa bara om du kommer hit och myser.....
@Åsa bara om du kommer hit och myser.....
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:50Jag tar helikoptern och kommer genast!
Jag tar helikoptern och kommer genast!
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:53Så bra att mit hus har helikopterplatta då... Jag väntar ivrigt 😀
Så bra att mit hus har helikopterplatta då... Jag väntar ivrigt 😀
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:56Jag måste bara kapa den från sjukhuset först, men jag kommer snart!
Jag måste bara kapa den från sjukhuset först, men jag kommer snart!
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:57Hehe En nödutryckning för att förhindra brustet hjärta.... 😀 Psykosomatiska sjukdomar är allvarliga vettu...
Hehe En nödutryckning för att förhindra brustet hjärta.... 😀 Psykosomatiska sjukdomar är allvarliga vettu...
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:01Åsa,
fniss ... du sa 😉
Åsa,
fniss ... du sa 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:07Nu hotar han på ambulanshelikoptern att ringa efter polisen. Så jag kanske kommer med blåljus istället;)
Nu hotar han på ambulanshelikoptern att ringa efter polisen. Så jag kanske kommer med blåljus istället;)