Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 22:03Nä, det räcker bra! Men det är ALLTID lika kul att snubbla över likasinnade!!!! Synd du inte kommer till Stockholm imorgon, tror vi kunnat haft RIKTIGT roligt!!! Tänk vad mkt typer det finns att sätta på plats.... bara för nöjets skull! Och så många trevl
Nä, det räcker bra! Men det är ALLTID lika kul att snubbla över likasinnade!!!! Synd du inte kommer till Stockholm imorgon, tror vi kunnat haft RIKTIGT roligt!!! Tänk vad mkt typer det finns att sätta på plats.... bara för nöjets skull! Och så många trevl
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 22:06Nä, jag menade inte att vi inte hade så mycket gemensamt, utan att det kanske fanns en korrelation mellan våra likheter och de faktorerna jag nämnde... 😉
Ja, Stockholm hade varit riktigt kul faktiskt! Men jag är rätt övertygad om att det kommer att dyka
Nä, jag menade inte att vi inte hade så mycket gemensamt, utan att det kanske fanns en korrelation mellan våra likheter och de faktorerna jag nämnde... 😉
Ja, Stockholm hade varit riktigt kul faktiskt! Men jag är rätt övertygad om att det kommer att dyka
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 22:07Linda, tror du inte de e därför vi e singlar? För att vi är kaxiga, självständiga och kör med raka puckar? (hv)
Linda, tror du inte de e därför vi e singlar? För att vi är kaxiga, självständiga och kör med raka puckar? (hv)
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 22:09Många killar som blir skitskraja för såna tjejer även om dom blir nyfikna
Många killar som blir skitskraja för såna tjejer även om dom blir nyfikna
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 22:09Åh, herregud... Vad är de rädda för?
Åh, herregud... Vad är de rädda för?
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 22:11Starka tjejer, verkar som de flesta här är, i dubbel bemärkelse. 🙂
Starka tjejer, verkar som de flesta här är, i dubbel bemärkelse. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 22:13Du har en poäng där, Annette. Tyvärr..... Mycket snack och lite verkstad, har jag upptäckt. De SÄGER att de gillar tuffa tjejer, men vill ändå inte ha konkurrens.... Väntar fortfarande på den där liken som jag kan dela min inställning med, och som ändå ge
Du har en poäng där, Annette. Tyvärr..... Mycket snack och lite verkstad, har jag upptäckt. De SÄGER att de gillar tuffa tjejer, men vill ändå inte ha konkurrens.... Väntar fortfarande på den där liken som jag kan dela min inställning med, och som ändå ge
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 22:13Ja du Jenny säg det...
Dom e nog rädda för att tappa en del av sin manlighet när tjejerna är starkare än va dom själva.
Killar kan de va så? Eller vad är anledningen för helt klart är många killar rädda för starka tjejer
Ja du Jenny säg det...
Dom e nog rädda för att tappa en del av sin manlighet när tjejerna är starkare än va dom själva.
Killar kan de va så? Eller vad är anledningen för helt klart är många killar rädda för starka tjejer
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 22:14Ja killar! Ett svar på Annettes fråga vill vi ha!
Ja killar! Ett svar på Annettes fråga vill vi ha!
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 22:15Fast f-n tar killarna om de inte vill ha oss för att vi är starka!!! Som jag ser det är vi illa tvungna att vara det i dagens samhälle om man ska klara sig! Jobbar själv på ett företag där vi är två tjejer på 14-15 killar och det är inte lätt varje dag at
Fast f-n tar killarna om de inte vill ha oss för att vi är starka!!! Som jag ser det är vi illa tvungna att vara det i dagens samhälle om man ska klara sig! Jobbar själv på ett företag där vi är två tjejer på 14-15 killar och det är inte lätt varje dag at