Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Jenny: jag började gråta när jag läste din text! fy fan du satte pricken på I:et eller vad man nu ska säga! shit, fredagen börjar ju bra!

Håkan: jag har träffat killar som gjort exakt det samma, tagit rekord i 200m alltså. Dessutom hatar jag att analyser

Emelie: Tråkigt att jag fick dig att gråta! 🙁 Har gråtit en hel del på sistone av samma anledning, men det funkar inte så bra inför träningen till SM så jag fick helt enkelt acceptera och gå vidare. Finns ingenting som en tävling för att peppa upp en tyc

Oj oj oj killar! Där har ni problemet: ni har träffat fel tjejer!
Jag kan klart bara prata för mig själv, men tror en hel del håller med mig när jag säger att jag är en brud som säger rakt ut va jag tänker och ger tydliga signaler, när jag känner att någo

Hm.

Jag tillhör den lilla skaran som INTE tittat på Sex&The City. Tycker brudarna är ...... för överanalyserande. Säger du till mig "jag tycker om dig..."osv så får du troligen svaret Ja, tack. Och ett leende! Eller så säger jag "Härligt! Men jag tror

Anders: *skrattar gott* Tack! It definitely made my day! 😀

Åh, ni där oanalyserande brudar... Man skulle kunna tro att ni aldrig har haft en enda fjuttig liten fjäril ens i närheten av magen! För har man haft det, så vet man att de mest enkla situationer blir plågsamt komplicerade när man har en massa fjärilar i

Tycker du ska se till så att de spelar den i pa-anläggningen när det är dags för dig att gå in i ringen nästa helg!

Anders: Det är bara de som kommer till finalen i Fullkontakt som får välja låt. Tyvärr... Kanske nästa år? 😉

Å visst faan kan man analysera som kille också, när man träffar en tjej som är väldigt intressant, men som inte ger raka signaler... Eller så går man och hoppas på att det inte är raka signaler hon ger, för då är det inte så bra signaler som man hoppas på

mygla in den... använd din kvinnliga charm hos speakern. Om inte det hjälper, använd din högersläggga.