Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 18:20skönt att ni redde ut det där med "min" kille ch att det inte var Jessies... I morgon skall jag vara full, min vän tyckte att jag skulle ge igen och ringa honom i morgon, be om ett glas vatten osv... 😀 jag tycker dock att det är lite lågt, vad säger ni?
skönt att ni redde ut det där med "min" kille ch att det inte var Jessies... I morgon skall jag vara full, min vän tyckte att jag skulle ge igen och ringa honom i morgon, be om ett glas vatten osv... 😀 jag tycker dock att det är lite lågt, vad säger ni?
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 19:13"Risken" finns att han inte sparkar ut dig när du ber att få sova över.
"Risken" finns att han inte sparkar ut dig när du ber att få sova över.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 19:23Liten fråga här; Hur botar man en djupgående "singelskada"?? Symptomen är som Följer:
1. En EXTREMT stor cynism angående relationer, Det var faktiskt så att jag och en tjej gick tillsammans och så tänkte jag att "denna relation kanske kommer till stånd oc
Liten fråga här; Hur botar man en djupgående "singelskada"?? Symptomen är som Följer:
1. En EXTREMT stor cynism angående relationer, Det var faktiskt så att jag och en tjej gick tillsammans och så tänkte jag att "denna relation kanske kommer till stånd oc
Quote from Fredrik Närenfors on 15 May 2009, 19:25Låter helt kört om jag ska vara uppriktig.
Bedömningen gjord genom att jämföra med mig själv. Jo, jag är också singel.
Låter helt kört om jag ska vara uppriktig.
Bedömningen gjord genom att jämföra med mig själv. Jo, jag är också singel.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 19:51Max, ha jag fattat det rätt: du har träffat en tjej, men du tycker att du över analyserar allt som ni gör och allt som sägs?
Om det nu är så, slappna av! fortsätt att umgås med henne! Jag och kille jag skrev om tidigare gjorde jag samma sak med, ja och nu
Max, ha jag fattat det rätt: du har träffat en tjej, men du tycker att du över analyserar allt som ni gör och allt som sägs?
Om det nu är så, slappna av! fortsätt att umgås med henne! Jag och kille jag skrev om tidigare gjorde jag samma sak med, ja och nu
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 20:24I dag känner jag mig extra singel för att:
- jag lämnat min dottern till sin mamma som fyller år i morgon, blir tyst här hemma,
- solen skiner och det börjar bli gott att sitta på uteserveringarna
- det är fredag och jag trots detta känner mig pigg... (?
I dag känner jag mig extra singel för att:
- jag lämnat min dottern till sin mamma som fyller år i morgon, blir tyst här hemma,
- solen skiner och det börjar bli gott att sitta på uteserveringarna
- det är fredag och jag trots detta känner mig pigg... (?
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 11:50Att bli lesbisk löser tyvärr ingenting. Jag har sett såna relationer på nära håll (men ändå på tillräckligt avstånd, som tur är) och ni kan ju försöka tänka er kaoset när TVÅ personer överanalyserar ALLT som sägs och båda dessutom har PMS samtidigt och vä
Att bli lesbisk löser tyvärr ingenting. Jag har sett såna relationer på nära håll (men ändå på tillräckligt avstånd, som tur är) och ni kan ju försöka tänka er kaoset när TVÅ personer överanalyserar ALLT som sägs och båda dessutom har PMS samtidigt och vä
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 15:06Fast ärligt talat, Jessie (och ni andra): Har ni ALDRIG hamnat i en sån där jobbig diskussion som ni VET inte kommer att leda nån vart med någon någon gång? Det har jag och jag måste erkänna att jag i de situationerna brukar avsluta diskussionen genom att
Fast ärligt talat, Jessie (och ni andra): Har ni ALDRIG hamnat i en sån där jobbig diskussion som ni VET inte kommer att leda nån vart med någon någon gång? Det har jag och jag måste erkänna att jag i de situationerna brukar avsluta diskussionen genom att
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 18:10Det är skillnad på om den leder någonstans eller om jag tror att jag kommer att vinna diskussionen. 😉
Jag tror att jag ofta jobbade vidare för att vinna diskussioner när jag var yngre, bara för vinnandets skull? Fast sen insåg jag att om jag vinner alla
Det är skillnad på om den leder någonstans eller om jag tror att jag kommer att vinna diskussionen. 😉
Jag tror att jag ofta jobbade vidare för att vinna diskussioner när jag var yngre, bara för vinnandets skull? Fast sen insåg jag att om jag vinner alla
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 18:21Så ödmjukt... 😉
Så ödmjukt... 😉