Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Klart man lägger ner diskussioner om det inte är lönt. Vissa är bara såna att dom SKA ha rätt så även om du trampar dom på halsen eller visar svart på vitt att dom har fel ger dom sig inte ändå och då e de verkligen inte lönt att fortsätta diskutera.

måste man vinna diskussioner?

hua sicket kacklande det skulle varit ifall ni alla suttit i samma rum en kväll... haha

men vet ni vad det väsrsta som finns är apropå människor som aldrig ger sig, de som kommer på sig själva att de har fel men de kan inte säga att det är så och istället ändrar de åsikt och säger att "det har jag sagt hela tiden" åååå blir tokig på er!
Jag

Magnus: Det verkar som att du och din mtb har ett väldigt harmoniskt förhållande. Planerar ni att gifta er och skaffa barn och hela karusellen också eller? 😉

Allvarligt talat, folket. VAD GÖR NI INNE??!??!!! Eller är det bara här i Örebro som solen skiner så fantastiskt underbart...? GÅ UT!! Släpp laptopen!!

Magnus: Låter som att du har skaffat en riktig tigrinna! Nice!!! 😀

Linda: städar? Här är det också soligt. Ska nog ut en sväng snart.

Samma här. Tvättstugan... men snart e den klar och då lovar jag att jag ska gå ut i solen som lyser i sthlm också. (H)

Städa, ja. Och tvätta.... Det ska bli när jag kommer hem... från jobbet. Men blä.... Jag kommer ju inte få vara ute nå´t alls idag. Suck.

Linda har gjort som du jobbat/pluggat, men nu tror jag att det värsta är gjort(det mest nödvändiga till i morgon) då jag skall ha praktik och ha genomgång :S är nästan lite nervös! men nu skall jag nog våga mig på galgberget, testa om mina benhinner vill