Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 23:19Du ska tävla i SM! SM!!!
Det är ju sjukt jävla grymt!
Va inte så hård mot dig själv.
Du ska tävla i SM! SM!!!
Det är ju sjukt jävla grymt!
Va inte så hård mot dig själv.
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 23:26Anders: Jag vet inte... Det bara känns som att andra människor faktiskt "kommer i mål" med sina projekt. För vissa är det det vanliga svensson-livet och för andra är det att bestiga mount Everest... Jag antar att jag bara vill känna att jag kommer i mål n
Anders: Jag vet inte... Det bara känns som att andra människor faktiskt "kommer i mål" med sina projekt. För vissa är det det vanliga svensson-livet och för andra är det att bestiga mount Everest... Jag antar att jag bara vill känna att jag kommer i mål n
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 23:31Aliki: Mjo... Någonstans är det kanske det. Poletten trillar nog ner snart. 😉
Fast klart... Mitt ursprungliga mål med att börja träna var att inte få gäddhäng och än så länge ser det ok ut, så jag antar att DET målet har jag uppfyllt (satte ingen tidsfr
Aliki: Mjo... Någonstans är det kanske det. Poletten trillar nog ner snart. 😉
Fast klart... Mitt ursprungliga mål med att börja träna var att inte få gäddhäng och än så länge ser det ok ut, så jag antar att DET målet har jag uppfyllt (satte ingen tidsfr
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 23:38"Med vad som helst"? Inte bara kickboxingen som spökar nu eller?
"Med vad som helst"? Inte bara kickboxingen som spökar nu eller?
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 23:44Nä... Allt som jag någonsin inte kommit i mål med brukar duka upp i den här sortens tanketillstånd, för jag tänker först "äsch, det gör väl inget om man inte är bäst på kickboxning, jag har ju..." ja, just det. jag HAR ju ingen familj eller nån karriär, f
Nä... Allt som jag någonsin inte kommit i mål med brukar duka upp i den här sortens tanketillstånd, för jag tänker först "äsch, det gör väl inget om man inte är bäst på kickboxning, jag har ju..." ja, just det. jag HAR ju ingen familj eller nån karriär, f
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 23:48Äsch..
Jag har ingen familj.. eller karriär..
ingen kickboxning heller för den delen...hum...
*edit*
Fast det är klart.. jag har ett antal år att fixa allt det där 🙂
utom möjligtvis kickboxningen då 😉
Äsch..
Jag har ingen familj.. eller karriär..
ingen kickboxning heller för den delen...
hum...
*edit*
Fast det är klart.. jag har ett antal år att fixa allt det där 🙂
utom möjligtvis kickboxningen då 😉
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 23:53Aliki: Ja, jag är väldigt otacksam. Jag har en vän som inte heller har något av det jag har, hade gärna haft en del, men kanske inte allt. Skillnaden mellan henne och mig är att hon är väldigt nöjd med sitt liv. Hade jag varit nöjd med mitt, hade jag inte
Aliki: Ja, jag är väldigt otacksam. Jag har en vän som inte heller har något av det jag har, hade gärna haft en del, men kanske inte allt. Skillnaden mellan henne och mig är att hon är väldigt nöjd med sitt liv. Hade jag varit nöjd med mitt, hade jag inte
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 23:56Platåer i livet/träningen har vi alla... bara och bita ihop och köra på i arbetstempo tills en ny anfallsvinkel dyker upp. Ge gärnet på SM, och det inte räcker, analysera vad du behöver träna mer på, och lägg upp träningen efter det? Iofs väldigt förenkla
Platåer i livet/träningen har vi alla... bara och bita ihop och köra på i arbetstempo tills en ny anfallsvinkel dyker upp. Ge gärnet på SM, och det inte räcker, analysera vad du behöver träna mer på, och lägg upp träningen efter det? Iofs väldigt förenkla
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 00:11Ja, sov på saken och vakna och slå världen med häpnad i morrn! De ska jag göra!
Ja, sov på saken och vakna och slå världen med häpnad i morrn! De ska jag göra!
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 00:30Inte otacksam..
Det är bara det att vi har olika mål och drömmar här i livet.
Vissa kanske har som mål att röra på sig 30min/dan andra att vinna SM.
Men det gör målet varken större eller mindre.Bara för att du inte är nöjd med det du har idag gör det di
Inte otacksam..
Det är bara det att vi har olika mål och drömmar här i livet.
Vissa kanske har som mål att röra på sig 30min/dan andra att vinna SM.
Men det gör målet varken större eller mindre.
Bara för att du inte är nöjd med det du har idag gör det di