Quote from Rasmus Olsson on 28 May 2009, 20:44Så jag lockade in dig i muffinsträsket?
Så jag lockade in dig i muffinsträsket?
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 20:57what? lockade du in mig i muffinsträsket? hm hur tänkte du nu? troro inte det, tror det var mina praktikelver som gjorde det... ska bjuda dem på super goda dumlemuffins i morgon
what? lockade du in mig i muffinsträsket? hm hur tänkte du nu? troro inte det, tror det var mina praktikelver som gjorde det... ska bjuda dem på super goda dumlemuffins i morgon
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 20:57Anna! Det kanske hade varit tvärtom. Det kanske hade vimlat av tjejer på krogarna som hade hoppats att få komma hem till mig.....;-)
Anna! Det kanske hade varit tvärtom. Det kanske hade vimlat av tjejer på krogarna som hade hoppats att få komma hem till mig.....;-)
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 21:01Det tvivlar jag inte alls på, men det var metoden som skrämde mig något 😉
Det tvivlar jag inte alls på, men det var metoden som skrämde mig något 😉
Quote from steffodev@gmail.com on 28 May 2009, 21:31Emelie; Jag varken ringde eller smsade honom *nästan lite stolt* Jag la mig o sov istället. Ack så givande 😛
Emelie; Jag varken ringde eller smsade honom *nästan lite stolt* Jag la mig o sov istället. Ack så givande 😛
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 21:35bra jobbat bruden, fortsätt så 🙂
bra jobbat bruden, fortsätt så 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 09:56go Vera go Vera go Vera
bra jobbat, så här i efterhand brukar det kännas bättre 🙂
go Vera go Vera go Vera
bra jobbat, så här i efterhand brukar det kännas bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 17:51Idag känner jag mig typisk singel för att jag sitter kvar på jobbet trots att det är fint väder ute, och ingen som tvingar en att gå hem...
Idag känner jag mig typisk singel för att jag sitter kvar på jobbet trots att det är fint väder ute, och ingen som tvingar en att gå hem...
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 19:07...för att jag har världens skönaste säng och ändå är fortfarande är det det mest avvikande jag någonsin gjort i den att spänna på mig pulsbältet för att kolla hur vilopulsen varierar under nattsömnen. Hå hå ja ja... =P
...för att jag har världens skönaste säng och ändå är fortfarande är det det mest avvikande jag någonsin gjort i den att spänna på mig pulsbältet för att kolla hur vilopulsen varierar under nattsömnen. Hå hå ja ja... =P
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 21:08Synd Fredrik att vi inte är jobbarkompisar. Jag satt också kvar till efter sex alldeles själv på jobbet. Helt frivilligt ..... 🙂
Synd Fredrik att vi inte är jobbarkompisar. Jag satt också kvar till efter sex alldeles själv på jobbet. Helt frivilligt ..... 🙂