Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 14:31Sorry, jag tror jag tappade min humor när jag trillade av hästen... (#)
Sorry, jag tror jag tappade min humor när jag trillade av hästen... (#)
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 16:25jag var nog mera sugen på att svara på donnan i Peters annons ...
😉
Jes,
leta lite till där du ramlade av hästapållen för det där *pekar uppåt* är också ett skämt 😉 (L)
jag var nog mera sugen på att svara på donnan i Peters annons ...
😉
Jes,
leta lite till där du ramlade av hästapållen för det där *pekar uppåt* är också ett skämt 😉 (L)
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 16:27Idag fick jag erfara en nackdel till med att vara singel när min kollega började säga "ja, det är ju tråkigt om jag måste flytta min semester, för då får inte jag vara ledig samtidigt som min sambo". Nä... Då får väl JAG flytta på min semester, för jag be
Idag fick jag erfara en nackdel till med att vara singel när min kollega började säga "ja, det är ju tråkigt om jag måste flytta min semester, för då får inte jag vara ledig samtidigt som min sambo". Nä... Då får väl JAG flytta på min semester, för jag be
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 16:28Jenny, du behöver väl inte flytta din semester om du fått den godkänd?
Jenny, du behöver väl inte flytta din semester om du fått den godkänd?
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 16:44Ja, det är nog inte helt godkänt än, utan diskuteras nu... Hade inte sommaren varit så värdelös i Sverige, hade det kanske inte varit lika mycket diskussioner. Men nu är det ju finast mitten av juli-mitten av augusti. Innan dess suger och efter har det hu
Ja, det är nog inte helt godkänt än, utan diskuteras nu... Hade inte sommaren varit så värdelös i Sverige, hade det kanske inte varit lika mycket diskussioner. Men nu är det ju finast mitten av juli-mitten av augusti. Innan dess suger och efter har det hu
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 08:48Äh, planera ihop en semester med ett gäng andra singelkompisar, så har man något som man måste styra sig efter, det funkar för mig.
Äh, planera ihop en semester med ett gäng andra singelkompisar, så har man något som man måste styra sig efter, det funkar för mig.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 09:09Anders: Vilken bra idé! Kanske borde ringa runt ikväll? 🙂
Anders: Vilken bra idé! Kanske borde ringa runt ikväll? 🙂
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 13:24Jepp, säg till om du vill ha mitt nummer! 😉
Jepp, säg till om du vill ha mitt nummer! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 9 June 2009, 13:46Jenny, jag har ett bra förslag om du gillar att pula, skruva och banka skiten ur saker och ting. Det ingår lagad mat två gånger om dagen till självkostnadspris, frisk luft och trevligt umgänge.
Jenny, jag har ett bra förslag om du gillar att pula, skruva och banka skiten ur saker och ting. Det ingår lagad mat två gånger om dagen till självkostnadspris, frisk luft och trevligt umgänge.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 15:10Anders: hehe... Ska ha det i åtanke
Bruse: Om du tror att jag tänker pula med dina cyklar så kan du inte ha mer fel! Sist jag skulle pula med någon cykel slutade det med att jag tappade tålamodet, lyfte eländet rakt upp i luften och kastade den rakt ner
Anders: hehe... Ska ha det i åtanke
Bruse: Om du tror att jag tänker pula med dina cyklar så kan du inte ha mer fel! Sist jag skulle pula med någon cykel slutade det med att jag tappade tålamodet, lyfte eländet rakt upp i luften och kastade den rakt ner