Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 20:12Jenny: nej de ska du inte ha de är bara jag som är lite annerlunda de seger i alla fall mina kommpisar 🙂
Jenny: nej de ska du inte ha de är bara jag som är lite annerlunda de seger i alla fall mina kommpisar 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 9 June 2009, 20:16Jenny, man kan inte va bra på allt. Du är bra på tungvrickning.
Jenny, man kan inte va bra på allt. Du är bra på tungvrickning.
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 08:24Jag lagar gärna mat tillsammans med någon....hum Tungbrytning månne?
Jag lagar gärna mat tillsammans med någon....hum Tungbrytning månne?
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 08:26Magnus: ja, men laga mat _med_ någon är en helt annan sak! 🙂
Magnus: ja, men laga mat _med_ någon är en helt annan sak! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 20:35"Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen!" 😉
"Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen!" 😉
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 20:47....för jag inte har nån flickvän som peppar mig inför lördagens lopp (vätten) och ingen som kramar om en efter målgång på lördag 🙁
Men det finns en för alla....man skall bara hitta rätt. Fast man blir ju bara kräsnare för varje dag som går känns det so
....för jag inte har nån flickvän som peppar mig inför lördagens lopp (vätten) och ingen som kramar om en efter målgång på lördag 🙁
Men det finns en för alla....man skall bara hitta rätt. Fast man blir ju bara kräsnare för varje dag som går känns det so
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 20:59Du kan få en virtuell målkram i förväg av mig, Skitmarkus: *kram* 🙂
Du kan få en virtuell målkram i förväg av mig, Skitmarkus: *kram* 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 11 June 2009, 21:44Jag vill ha en kram för att jag fortfarande hostar och inte kan cykla runt pölen.
Jag vill ha en kram för att jag fortfarande hostar och inte kan cykla runt pölen.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 21:48Bruse: Klart du ska ha en kram: *kram*
Så, vem ger mig en kram så jag inte hoppar från min balkong och i bästa fall bryter armbågen?
Bruse: Klart du ska ha en kram: *kram*
Så, vem ger mig en kram så jag inte hoppar från min balkong och i bästa fall bryter armbågen?
Quote from Rasmus Olsson on 11 June 2009, 21:53KRAM!
KRAM!