Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 16:54Tack...
Någon dam som vill ut i Norrort och klättra lite klippa?
Tack...
Någon dam som vill ut i Norrort och klättra lite klippa?
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 17:46...och till slut skrev han något som jag faktiskt BLEV lite intresserad av... nämligen "vill någon hänga på och klättra klippa". 😉
Det jag undrar mest över är nog snarare vad tusan alla hästreferenserna hade med "stark och självständig kvinna som kan t
...och till slut skrev han något som jag faktiskt BLEV lite intresserad av... nämligen "vill någon hänga på och klättra klippa". 😉
Det jag undrar mest över är nog snarare vad tusan alla hästreferenserna hade med "stark och självständig kvinna som kan t
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 18:05Jessie ska jag tolkade detta som att du Är intresserad av att klättra klippa?
Over and Out, skall till stallet...
Jessie ska jag tolkade detta som att du Är intresserad av att klättra klippa?
Over and Out, skall till stallet...
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 20:17En grabb som inte är rädd för lite skit, kan man ju fakiskt ha lite nytta av ibland, som hästgare alltså.... annars också iofs.
tillhör väl den andra kategorin då... som har kallblod alltså 🙂
och gillar skarpt den typen av kraftfulla o bastanta.....
En grabb som inte är rädd för lite skit, kan man ju fakiskt ha lite nytta av ibland, som hästgare alltså.... annars också iofs.
tillhör väl den andra kategorin då... som har kallblod alltså 🙂
och gillar skarpt den typen av kraftfulla o bastanta.....
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 20:56"Lite nytta av"... Så du menar det har bara varit för att jag dessutom är hantverkare, som de kvinnliga stallägarna haft så gott öga till mig. Och jag som trott att det har varit för mitt trevliga leende! Suck.
"Lite nytta av"... Så du menar det har bara varit för att jag dessutom är hantverkare, som de kvinnliga stallägarna haft så gott öga till mig. Och jag som trott att det har varit för mitt trevliga leende! Suck.
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 21:13😀 hahaha
även om man kan göra allt själv är det skönt att veta att man faktiskt kan be någon annan ibland 😉
😀 hahaha
även om man kan göra allt själv är det skönt att veta att man faktiskt kan be någon annan ibland 😉
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 22:22Lars helt plödsligt fick du två damer på halsen haha nu är det bara att välja och vraka. För att förtydliga du kan välja mellan Jessi och Pia eller kanske att du kan ta dem båda, men det är inte riktigt snällt! 😀
Lars helt plödsligt fick du två damer på halsen haha nu är det bara att välja och vraka. För att förtydliga du kan välja mellan Jessi och Pia eller kanske att du kan ta dem båda, men det är inte riktigt snällt! 😀
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 22:42Ja du Emelie, tänk om det var lika lätt i den verkliga världen.
Bäst att alla inblandade sover på saken.
God natt och sov så gott.
Ja du Emelie, tänk om det var lika lätt i den verkliga världen.
Bäst att alla inblandade sover på saken.
God natt och sov så gott.
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 22:43man behöver ju inte göra det svårare än vad det är 🙂 det är ju jätte dumt eller? Lars?
man behöver ju inte göra det svårare än vad det är 🙂 det är ju jätte dumt eller? Lars?
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 22:50Det verkar som att du vill tala om något för mig men jag vet inte vad.
Det verkar som att du vill tala om något för mig men jag vet inte vad.