Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 19:35Känner mig singel för att jag var på min första lägenhetsvisning idag. Var helt själv och hade bara mig själv att tänka på. Rätt skönt! 🙂
Känner mig singel för att jag var på min första lägenhetsvisning idag. Var helt själv och hade bara mig själv att tänka på. Rätt skönt! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 19:37Vänta bara Sofie, när du har köpt lägenheten och ska flytta kommer du att önska att du inte var singel eftersom det är så jäkla jobbigt att bära flyttkartonger.
Vänta bara Sofie, när du har köpt lägenheten och ska flytta kommer du att önska att du inte var singel eftersom det är så jäkla jobbigt att bära flyttkartonger.
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 20:03Niina, den torken är ett för mig okänt begrepp... Skall nog avnjuta mackorna med ett glas vitt och en bok i myshörnan.
Sofie, bara att börja förbereda kompisgänget på ett trängingspass eller två. (Mer än 3 våningar utan hiss kommer att göra avtryck i upp
Niina, den torken är ett för mig okänt begrepp... Skall nog avnjuta mackorna med ett glas vitt och en bok i myshörnan.
Sofie, bara att börja förbereda kompisgänget på ett trängingspass eller två. (Mer än 3 våningar utan hiss kommer att göra avtryck i upp
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 20:11Nja, jag har inga möbler...och en tjejkompis ska hjälpa mig med flytten 🙂 tyvärr får hon ställa upp rätt mycket, för nån måste ju åka med mig och köpa alla möbler sen också... Men jag vet inte ens om jag får lägenheten...är på plats 14 iaf! Det är hyres
Nja, jag har inga möbler...och en tjejkompis ska hjälpa mig med flytten 🙂 tyvärr får hon ställa upp rätt mycket, för nån måste ju åka med mig och köpa alla möbler sen också... Men jag vet inte ens om jag får lägenheten...är på plats 14 iaf! Det är hyres
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 20:42Härligt Sofie! Jag håller tummarna för att du får den! 🙂
Härligt Sofie! Jag håller tummarna för att du får den! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 20:55Kanske finns nån snygg granne som kan hjälpa till att bära?
Kanske finns nån snygg granne som kan hjälpa till att bära?
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 21:49Hihi, tack...jag hoppas också!
Snygg granne? Mm...kanske...kan ju hoppas i alla fall 😉
Hihi, tack...jag hoppas också!
Snygg granne? Mm...kanske...kan ju hoppas i alla fall 😉
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 21:51Förresten...har upptäckt en sak nu när man är singel. Alla snygga killar! Förut så FANNS dom liksom inte och nu så ser jag dem lite överallt (H:) vet inte vad som hänt?
Förresten...har upptäckt en sak nu när man är singel. Alla snygga killar! Förut så FANNS dom liksom inte och nu så ser jag dem lite överallt (H:) vet inte vad som hänt?
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 21:53Tja, kan bero på att du inte hängde här i singelforumet. 😉
Tja, kan bero på att du inte hängde här i singelforumet. 😉
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 21:54Ja, det kan det bero på... 😉
Ja, det kan det bero på... 😉