Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Singellivet är bra mycket bättre än andra liv jag levt de senaste 14 åren. Så idag lagade jag en utsökt pastasås med kräftstjärtar, räkor och musslor bara åt mig själv. Avnjöt anrättningen med en kall öl och en fantastiskt skiva på lagom hög volym. Gav mi

Idag känner jag mig särskilt singel eftersom ingen väckte mig när jag trodde att jag bara skulle "blunda lite" när klockan var 18.15. Vaknade 23.30...
Så här sitter jag nu miss i nassa efter fruktlösa försök att somna om (t-)
Men jag är väl inte ensam om

Oj vad det snackas 🙂
Det här med att vara singel eller inte har ju som bekant både för och nackdelar, men det bästa är kanske ändå en särborelation? Man har då både någon att umgås med, men samtidigt sitt egna krypin att vara själv när man vill det.

Jag känner mig inte mer singel än någon annan. Eller, va, jag förstår inte?

Då känner du dig väl inte typiskt singel då?

Frågan är väl, vad idag fick dig att tänka på att du var singel?

Jag:

Idag känner jag mig typiskt singel för att jag suttit halva dagen och läst på Singel-forumet här!! (L)

Precis så känner jag oxå Malene :D.

Idag känner jag mig särskilt singel för att mina skilsmässopapper precis gått igenom

Idag känner jag mig typiskt singel för att jag vill gosa, men har ingen att gosa med 🙁

Emotionellt sett så känner jag mig inte singel så ofta faktiskt, förutom när man ser kompisar sitta och gosa med någon eller snacka om sin pojk/flickvän/ragg.

Har v

>Idag känner jag mig typiskt singel för att jag inte har någon att ligga och mysa i >gräset och dricka vin med 🙂
Detta har tyvärr gällt hela sommaren. 🙁 Kan till och med tänka mig att ligga i regnet.. 🙂

Jag nöjer med någon att ligga med varsomhelst Jerry.

Höhöhö 😉