Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Nöjdhet är väl värt att sträva efter, oavsett om det innebär singel eller nån annan variant. En del av mina vänner verkar oxå tycka att min singelhet är något konstigt, så jag känner igen det där lite grann. Men jag har faktiskt sagt till dom vad jag tyck

Idag känner jag mig typiskt singel för att jag inte har någon att ligga och mysa i gräset och dricka vin med 🙂

Det spöregnar så jag vill inte ligga i gräset. Mysa låter mysigt men jag trivs ju såååå med att va singel. OFTAST, GAH!!!!

AM, Jag trivs också skitbra med att vara singel. Framförallt för att jag får med tid över åt mig själv 😉
Men ett förhållande på deltid kanske skulle vara en lösning..

Så får det bli. Deltidsjobb (så man hinner träna seriösare) och deltidspojkvän.

Jag skapade inte tråden för att vi ska tävla i att vara mest singel 😉 jag skapade den mer för att det var lite småroligt, och så kan man få chansen att ventilera ut just, varför man kanske känner sig lite extra singel..

Idag känner jag mig typisk singel

skilnaden mellan massör och partner är ganska markant

Har en känsla av att du säger just detta för att du är massör?
Men det betyder i alla fall inte att jag vill ha en massör, så du får ursäkta om du tolkade det så.

nej det va inte därför.

Min negativa inställning till singellivet beror främst på att det är det enda jag upplevt.

Jämför med att hela livet ha bott i Sverige. Då blir det lätt att man klagar på svenska saker och förhållanden. Men när man bott utomlands ett tag, då kan man på e