Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 06:38Jag antar att det var hennes intelligens du föll för i början? 😀
Jag antar att det var hennes intelligens du föll för i början? 😀
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 07:33Träffade du henne på gymmet? 😉
Träffade du henne på gymmet? 😉
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 22:48som syskon ska vi dela
jag tar hela...du verkar ha haft grym otur med det däringande fruntimmret men å andra sidan, tänk om hon knipit igen och hängt med tilll Paris men varit sådär kall och avståndstagande. Och själv är man kär och fattar ingenting men
som syskon ska vi dela
jag tar hela...
du verkar ha haft grym otur med det däringande fruntimmret men å andra sidan, tänk om hon knipit igen och hängt med tilll Paris men varit sådär kall och avståndstagande. Och själv är man kär och fattar ingenting men
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 23:14jo just det, en kompis.....
jo just det, en kompis.....
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 00:05hej vad alla var mysiga här inne ...
det är jobbigt att vara singel det hjälper inte vara charmig å roligt samtidigt ..
får väl sjungar hårdrock låt istället men iron maiden run too the hills
hej vad alla var mysiga här inne ...
det är jobbigt att vara singel det hjälper inte vara charmig å roligt samtidigt ..
får väl sjungar hårdrock låt istället men iron maiden run too the hills
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 14:24Hans,
som vanligt är det inte pojken i filmen som skrivit brevet...😉
i mitt fall var det Köpenhamn och det tog 1½ år innan mitt förhållande till Kongens By var normaliserat igen trots att jag haft roligt tusen gånger oftare än den dära jä...helgen...
Hans,
som vanligt är det inte pojken i filmen som skrivit brevet...
😉
i mitt fall var det Köpenhamn och det tog 1½ år innan mitt förhållande till Kongens By var normaliserat igen trots att jag haft roligt tusen gånger oftare än den dära jä...helgen...
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 09:57Idag käner jag mig ##¤'**""// för att jag fick en räkning av bilmecken på 15 000 och sen var han tvungen att reparera den lite till !!!!
Idag käner jag mig ##¤'**""// för att jag fick en räkning av bilmecken på 15 000 och sen var han tvungen att reparera den lite till !!!!
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 10:06Magnus, kamremsbyte? Alternativet (inte byta kamrem) är betydligt dyrare kan jag tyvärr meddela.
/peugeot gti
//2 x kamremsras
Magnus, kamremsbyte? Alternativet (inte byta kamrem) är betydligt dyrare kan jag tyvärr meddela.
/peugeot gti
//2 x kamremsras
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 10:09Prova, bromskivor, broms-ok--service, etc etc.
MEn verkstaden fyllde på Spolarvätska...sånt gör mig sur!
Prova, bromskivor, broms-ok--service, etc etc.
MEn verkstaden fyllde på Spolarvätska...sånt gör mig sur!
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 12:46Du ska klicka ur lilla rutan med "...godkänner service under 1000 kr utan kontakt innan..." som e deras standardknep för lite spolarvätska 😉
Du ska klicka ur lilla rutan med "...godkänner service under 1000 kr utan kontakt innan..." som e deras standardknep för lite spolarvätska 😉