Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 14:36Magnus,
De får inte ta betalt för sånt som de inte informerat om innan. Det har både jag och en kompis till mig kommit undan med.Fylla på spolarvätska är ju löjligt!! Skäll ut dem.
Magnus,
De får inte ta betalt för sånt som de inte informerat om innan. Det har både jag och en kompis till mig kommit undan med.
Fylla på spolarvätska är ju löjligt!! Skäll ut dem.
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 15:04Magnus, kör du Ferrari eller? Det är bättre att du lämnar bilen till mig så fixar jag den för en billig penning. Jag bor ju inte direkt nästgårds direkt...
Magnus, kör du Ferrari eller? Det är bättre att du lämnar bilen till mig så fixar jag den för en billig penning. Jag bor ju inte direkt nästgårds direkt...
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 15:07Nu måste jag som har jobbat som mekaniker (iofs på mc men ändå) vinkla om det här lite:
Står det i service protokollet att man ska kontrollera spolarvättske nivån så är meken skylldig att göra detta och är det dags att fylla på så gör han/hon det. Om man
Nu måste jag som har jobbat som mekaniker (iofs på mc men ändå) vinkla om det här lite:
Står det i service protokollet att man ska kontrollera spolarvättske nivån så är meken skylldig att göra detta och är det dags att fylla på så gör han/hon det. Om man
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 15:24Jag var inte kompis med min verkstad efter att dom fyllt motorn med vanligt kranvatten istället för kylarvätska. Ett halvår senare var det -5 grader en natt och när jag drog iväg sprack kylarpaketet av en ispropp. Tack, verkstan...
Jag var inte kompis med min verkstad efter att dom fyllt motorn med vanligt kranvatten istället för kylarvätska. Ett halvår senare var det -5 grader en natt och när jag drog iväg sprack kylarpaketet av en ispropp. Tack, verkstan...
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 16:05Ett HALVÅR senare! Men men, kylarvätskan läcker ju ur på en månad... 😉
Även om man inte har ett gammalt såll så kan man ju inte räkna med glykolmättnad för vinter när det är sommar. Hehe.
Ett HALVÅR senare! Men men, kylarvätskan läcker ju ur på en månad... 😉
Även om man inte har ett gammalt såll så kan man ju inte räkna med glykolmättnad för vinter när det är sommar. Hehe.
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 10:39Back in the good old days när jag puttrade runt med min 245:a kunde jag göra det mesta själv och sen hade jag en polare som gjorde resten.
Ingen ferrari...svårt att köra i skogen med...Kör Jeep...men shit bor i Stockholm, här tar verkstaden betalt för a
Back in the good old days när jag puttrade runt med min 245:a kunde jag göra det mesta själv och sen hade jag en polare som gjorde resten.
Ingen ferrari...svårt att köra i skogen med...Kör Jeep...men shit bor i Stockholm, här tar verkstaden betalt för a
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 11:45Ah gamla Volvosar, det var grejer det.
Slängde man in en resväska under motorhuven på en Amazon hamnade den på marken, så gott om plats var det i motorutrymmet.
Ah gamla Volvosar, det var grejer det.
Slängde man in en resväska under motorhuven på en Amazon hamnade den på marken, så gott om plats var det i motorutrymmet.
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 13:57gamla är bättre än nya...
gamla är bättre än nya...
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 20:36En Jeep...i Stockholm? Nu förväntar jag mig att Carina S kommer att undra om det stämmer som dom säger: Stor bil, liten...... 😉
En Jeep...i Stockholm? Nu förväntar jag mig att Carina S kommer att undra om det stämmer som dom säger: Stor bil, liten...... 😉
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 20:38Ingen ferrari i skogen men en jeep i Stockholm - solklar logik 🙂
En transformer kanske passar bättre? Jeep som plötsligt blir en ... cabbe?! 😀
Ingen ferrari i skogen men en jeep i Stockholm - solklar logik 🙂
En transformer kanske passar bättre? Jeep som plötsligt blir en ... cabbe?! 😀