Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

På grund av att jag har en knäskada i båda knän, så började jag med planen att köra minst 5min per dag. Men sen gjorde jag illa handleden och tappade lusten till att försöka lösa träning på annat vis under en vecka, sen började jag promenera lite mer, och

Idag känner jag mig glad, har haft en bra dag på jobbet, ett skönt träningspass, och glad läsning från Marie här ovan. 😀 Grymt jobbat! (t+)

Och mitt leende hjälper säkert!! 😀 Blir alltid glad när jag ser min egen bild. 🙂
Dags att uppdatera snart dock.

Jag känner mig tillfreds för att ett stort beslut är taget. Jag har i några år längtat efter att flytta närmare släkten och nu är beslutet taget att flytta till Karlstad så snart efter skolavslutningen som går. Båda barnen är med på det hela och det är va

Karlstad rockar lite faktiskt, hoppas det går vägen! (t+)

Weeh! Härikring bor ju jag! o/
Välkommen hem? 🙂

Mina föräldrar och systrar bor i Bengtsfors men barnens storebror med familj bor i Karlstad. Och jag studerade på distans (01-02) ett år i Karlstad så jag bodde en helg i månaden hos min syster som då också studerade i Karlstad (på heltid). Jag tycker myc

Jag flyttade från Karlstad för 18 år sen...

Men vad tusan....som jägare...cyklist och skidfanaktiker så häckar man en del i skogen....förrutom att man har ett äventyrsyrke...

Hans, jag fortsätter att träffa min kompisdejt...Dejtade en annan häromveckan, men sååå tråkig han var.