Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 18:12Jag tro att det kommer bli lite halt för dig i leran med de däcken... men du verkar ju vara en hård kille...
Jag tro att det kommer bli lite halt för dig i leran med de däcken... men du verkar ju vara en hård kille...
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 18:28hmmm ... olja kedjan... är det en metafor för det som LLH uttryckte fast för kvinnor...?
😀
hmmm ... olja kedjan... är det en metafor för det som LLH uttryckte fast för kvinnor...?
😀
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 18:39mindre road, för jag brände mig på två fingrar när jag lagade mat
mindre road, för jag brände mig på två fingrar när jag lagade mat
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 18:48Fri tolkning på den...
Fri tolkning på den...
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 19:16Jahopp, då får jag kanske greja ett par nya sulor till hojjen. * Jag är hård mot de hårda. Om banan (inte den böjda gula) är hård är jag hård tillbaka. Är du snäll och mjuk, är jag som sammet.
(*=Gammalt djungelordspråk) 😉
Jahopp, då får jag kanske greja ett par nya sulor till hojjen. * Jag är hård mot de hårda. Om banan (inte den böjda gula) är hård är jag hård tillbaka. Är du snäll och mjuk, är jag som sammet.
(*=Gammalt djungelordspråk) 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 19:18jo du ska skaffa lite mer lervänliga däck... mer mönster helt enkelt.
gå till en bra o seriös cykelaffär...
jo du ska skaffa lite mer lervänliga däck... mer mönster helt enkelt.
gå till en bra o seriös cykelaffär...
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 19:20filmen???
filmen???
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 19:21inlägg, inte för att det är viktigt men ändå 😉
jag råkade se att det stod 299 inlägg och tyckte att det kunde kanske vara kul att ... men nä, äsch ...
inlägg, inte för att det är viktigt men ändå 😉
jag råkade se att det stod 299 inlägg och tyckte att det kunde kanske vara kul att ... men nä, äsch ...
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 19:22Ok jag grejjar gummi 😉
Ok jag grejjar gummi 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 19:23Jaha, jag trodde du hade spurtat på datingfronten hi hi!
Jaha, jag trodde du hade spurtat på datingfronten hi hi!