Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 16:46Som en mogen avacado.
Som en mogen avacado.
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 16:55Jag är varken eller Carina.
Jag är flexibel.. eller tja, hård på att vara flexibel! Så err.. du har väl rätt
Jag är mjuk utanpå men låååååååååååååååååååååååångt ner därinne är jag hård.
Det är bara min snopp och mina biceps som är hårda Magnus, fettet
Jag är varken eller Carina.
Jag är flexibel.. eller tja, hård på att vara flexibel! Så err.. du har väl rätt
Jag är mjuk utanpå men låååååååååååååååååååååååångt ner därinne är jag hård.
Det är bara min snopp och mina biceps som är hårda Magnus, fettet
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 17:15Hårdrockaren, det är svårt när man vill hjälpa men inte får/kan.
Det enda du kan göra är att göra klart för personen att du är där för honom/henne
och du kommer vara det när han/hon är mogen att ta emot din hjälp.
Hårdrockaren, det är svårt när man vill hjälpa men inte får/kan.
Det enda du kan göra är att göra klart för personen att du är där för honom/henne
och du kommer vara det när han/hon är mogen att ta emot din hjälp.
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 17:22Idag känner jag mig ensam, lite och övergven....
har varit hemma från jobbet, men feber o ont i halsen. Nu har jag varit sjuk en hel vecka o det blir INTE bättre!!
och dessutom är jag ENSAM!!!!FAAN VAD JOBBIGT, kan inte nes trösta mig med lite lera...
n
Idag känner jag mig ensam, lite och övergven....
har varit hemma från jobbet, men feber o ont i halsen. Nu har jag varit sjuk en hel vecka o det blir INTE bättre!!
och dessutom är jag ENSAM!!!!
FAAN VAD JOBBIGT, kan inte nes trösta mig med lite lera...
n
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 17:27Oh noo vilket elände. Ska jag posta lite lera från Hellas? Det e säkerst så nedrigt så alla Kadens är söndertummade o upplästa eller hur? Krya på dig!
Oh noo vilket elände. Ska jag posta lite lera från Hellas? Det e säkerst så nedrigt så alla Kadens är söndertummade o upplästa eller hur? Krya på dig!
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 17:32Tack Carina!!
Det skulle ju kännas mycket bättre med lite Hellas-lera.Det är ju tur att det regnar ute i alla fall...
Tack Carina!!
Det skulle ju kännas mycket bättre med lite Hellas-lera.
Det är ju tur att det regnar ute i alla fall...
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 17:32Idag känner jag mig lite gladare än Lisa, för imorgon ska jag åka till Peugeot och samtala/förhandla om en ny bil. Min gamla Pegga exploderade och jag har varit tvungen att åka västkustfordon(Väljer att inte kalla det bil). Det ska bli VÄLDIGT intressant
Idag känner jag mig lite gladare än Lisa, för imorgon ska jag åka till Peugeot och samtala/förhandla om en ny bil. Min gamla Pegga exploderade och jag har varit tvungen att åka västkustfordon(Väljer att inte kalla det bil). Det ska bli VÄLDIGT intressant
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 17:40Det beror ju på standarddäcken...
Det beror ju på standarddäcken...
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 17:46CST 54/559 på Alexrims
CST 54/559 på Alexrims
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 17:58Hans
Jo, jag vet... men vi snackade igenom det lite igår, så nu vet vi var vi har varandra osv. Så det blev ganska bra 🙂
Hans
Jo, jag vet... men vi snackade igenom det lite igår, så nu vet vi var vi har varandra osv. Så det blev ganska bra 🙂