Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 12:56jag med...
Regn, tvättstuga och lördag...
och singel..Men å andra sidan kan man äta våfflor till frukost, gå rnt i pjamas hela dag, strunta i att diska, lyssna på tokhög musik, regndansa och ladda inför cykellopp i morgon...
Kan hända det finns någon
jag med...
Regn, tvättstuga och lördag...
och singel..
Men å andra sidan kan man äta våfflor till frukost, gå rnt i pjamas hela dag, strunta i att diska, lyssna på tokhög musik, regndansa och ladda inför cykellopp i morgon...
Kan hända det finns någon
Quote from Charlotte Skoglund on 6 September 2008, 14:17trött i benen o förbannad på vädret
cyklat i 3 timmar o 14minuter i hellregn o står still i 2minuter o pratar med polaren o då sluter det regna, amen va faaan är det inte typiskt....:@
annars har jag lärt mig ngt som inte LLH har gjort göm telefonen på f
trött i benen o förbannad på vädret
cyklat i 3 timmar o 14minuter i hellregn o står still i 2minuter o pratar med polaren o då sluter det regna, amen va faaan är det inte typiskt....:@
annars har jag lärt mig ngt som inte LLH har gjort göm telefonen på f
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 16:54har vart ute och löpt i 100 min, 20 km i hällregn...så nu hade jag velat haft lite värme och massage....
har vart ute och löpt i 100 min, 20 km i hällregn...så nu hade jag velat haft lite värme och massage....
Quote from Charlotte Skoglund on 6 September 2008, 17:18en till som smakat på regnet alltså
du är (L) välkommen att prova mina magiska händer
en till som smakat på regnet alltså
du är (L) välkommen att prova mina magiska händer
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 17:19Idag käner jag mig mig lite less för att det är för trist väder! Ja, jag är väderberoende!
Idag käner jag mig mig lite less för att det är för trist väder! Ja, jag är väderberoende!
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 18:51tackar...magiska händer hade vart fint
tackar...magiska händer hade vart fint
Quote from Jan Lundquist on 6 September 2008, 18:55Idag känner jag mig hängig för jag börjar bli förkyld gissar jag eftersom örat värker.
Idag känner jag mig hängig för jag börjar bli förkyld gissar jag eftersom örat värker.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 05:06Deprimerad.
Jag är dels full, dels så är en god vän sanslöst ledsen innerst inne, och jag känner mig helt hjälplös... jag vill vara där och hjälpa henne liksom.. men det känns som om hon inte släpper in mig. 🙁
Deprimerad.
Jag är dels full, dels så är en god vän sanslöst ledsen innerst inne, och jag känner mig helt hjälplös... jag vill vara där och hjälpa henne liksom.. men det känns som om hon inte släpper in mig. 🙁
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 08:59du anar inte vilken magi det finns i mina
du anar inte vilken magi det finns i mina
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 09:02Tog i lite för hårt på gymet igår tror jag, så jag har lite ont bakom ena axeln. Det finns ju så många magiska händer här inne, så det borde väl inte vara några problem att få lite hjälp?;)
Tog i lite för hårt på gymet igår tror jag, så jag har lite ont bakom ena axeln. Det finns ju så många magiska händer här inne, så det borde väl inte vara några problem att få lite hjälp?;)