Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 11:27Men en riktig karl gråter!
Men en riktig karl gråter!
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 11:36På tuben i morse stod ett par djupt ner i halsen på varandra naturligtvis precis bredvid mig. Sen måste han (motvilligt) gå av, vardagen typ jorden kallar, å hon sätter sig på sätet mitt emot med ett inåtvänt leende ... o fortsätter klä av honom i sinnet.
På tuben i morse stod ett par djupt ner i halsen på varandra naturligtvis precis bredvid mig. Sen måste han (motvilligt) gå av, vardagen typ jorden kallar, å hon sätter sig på sätet mitt emot med ett inåtvänt leende ... o fortsätter klä av honom i sinnet.
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 11:41Jag håller med glädje och kärlek får en att gråta lättare än död och onska.
Jag håller med glädje och kärlek får en att gråta lättare än död och onska.
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 13:35-joo, ondska och elände är förstås elände, men att man grinar över att människor är glada och kära eller får återse varandra?! Fantastiskt vad jag blivit blödig..... och det där när barnen ser att man lipar.... jag bara svarar att det är så vackert att ja
-joo, ondska och elände är förstås elände, men att man grinar över att människor är glada och kära eller får återse varandra?! Fantastiskt vad jag blivit blödig..... och det där när barnen ser att man lipar.... jag bara svarar att det är så vackert att ja
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 14:10Tackar tackar!
Nu är det bara att få tillfälle att träffa honom också... Han bor ju riktigt vidrigt långt bort 🙁 Eller bara 8h... 🙂
Det bär nog av, så småningom. 🙂
Tackar tackar!
Nu är det bara att få tillfälle att träffa honom också... Han bor ju riktigt vidrigt långt bort 🙁 Eller bara 8h... 🙂
Det bär nog av, så småningom. 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 3 September 2008, 14:178h vadå? Löpning el cykling ? 😉
8h vadå? Löpning el cykling ? 😉
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 14:29Tåg 🙁
Tåg 🙁
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 14:328 timmar på tåg motsvarar måånga timmars löpning...
8 timmar på tåg motsvarar måånga timmars löpning...