Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker att det kommer fram en hel del intressanta teorier och förslag här ikväll. Mer forskning i ämnet krävs dock innan sagda teorier kan styrkas eller falsifieras.

Tror iaf inte det är så att människor med bättre självkänsla skaffar katt. Alla vet att katter i regel är ganska självgående, de är lätta egentiligen att ha hemma. De kommer o jamar lite ibland och kurrar lite. De ligger och förvärmer sängen. Smyger runt

Idag känner jag mig trött, pirrig och ja... Lite småkär? Eller väldigt mycket kanske...
Visste att det fanns en god anledning till att jag inte kunnat få honom ur huvudet på hela sommaren... .. 🙂

härligt och grattis 🙂

Ja det var kul att höra Marie!

Jag är lite småförväntansfull idag för jag ska hämta mina nya glasögon. Bågarna
är Ray Charles inspirerade.

Grattis Marie.
Härligt att kärleken segrar ibland.

Idag känner jag mig typiskt singel för att ..
jag åter igen vaknade upp med katten inborrandes i ansiket. Samma katt som jag senare också ätit frukost tillsammans med, pratat med .. En vacker dag kommer

Tycker den där katten Aadu berättar om beskriver en karl som skulle passa mig? Fast han behöver inte krypa genom luckan, han kan få använda dörren 😀

... jag skäller inte.

Grattis Marie! Nu är jag avis men unnar dig att få känna så, vad kul!!!

Reflektion: Jag tittade på Arn2 igår, bra film och kan rekommendera den till Er som inte sett den.
MEN, i de scener där folk och djur dör bekommer mig inte i samma grad som de scener

Micael...Fan jag har samma bekymmer...ET dör, jag bryr mig inte... halva mänskligheten dör och jag finner det vara en häftig action scen...

Men om någon blir lycklig...om en barn visar kärlek för sina föräldrar eller tvärt om...eller om de älskade får va