Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 12:28Pyroman.... var det du som fixade min bil? 😉 Jag är väl inte bättre jag tänder på vältränade vackra kvinnor, så vi är väl lika illa ute......
Pyroman.... var det du som fixade min bil? 😉 Jag är väl inte bättre jag tänder på vältränade vackra kvinnor, så vi är väl lika illa ute......
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 12:36Ha ha... jag minns när jag pluggade i Lund då var det någon som eldt upp en sån där plastcykel...minns ni dom??
Det såg hur kul ut som helst när jag lallade förbi Nationen på morgonen och där hängde ett låt och några vajrar.
Skulle aldrig ge mig på någo
Ha ha... jag minns när jag pluggade i Lund då var det någon som eldt upp en sån där plastcykel...minns ni dom??
Det såg hur kul ut som helst när jag lallade förbi Nationen på morgonen och där hängde ett låt och några vajrar.
Skulle aldrig ge mig på någo
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 12:40Japp, jag minns hojen, ITERA hette de har jag för mig. Ruggigt fula! Men de presenterades som framtiden. Vilken tur vi har att deras marknadsföring inte fungerade.
Jag är väldigt nöjd med den jag har nu. LODUR är så svensk och trevlig!
Min bil drog de en
Japp, jag minns hojen, ITERA hette de har jag för mig. Ruggigt fula! Men de presenterades som framtiden. Vilken tur vi har att deras marknadsföring inte fungerade.
Jag är väldigt nöjd med den jag har nu. LODUR är så svensk och trevlig!
Min bil drog de en
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 12:44Borde kölhalas på en oljetanker
Borde kölhalas på en oljetanker
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 15:02Carina,
hmmmm ... det där med att växla upp ett steg är ju inte populärt i alla läger 😉oooo, den var kanske på gränsen men ... äsch, vi är alla vuxna här eller hur 😀
Carina,
hmmmm ... det där med att växla upp ett steg är ju inte populärt i alla läger 😉
oooo, den var kanske på gränsen men ... äsch, vi är alla vuxna här eller hur 😀
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 16:05Just nu känner jag mig otroligt pigg efter en mysig shoping runda och microvila o/
Just nu känner jag mig otroligt pigg efter en mysig shoping runda och microvila o/
Quote from Jan Lundquist on 2 September 2008, 17:20Idag är jag *sf*rb*nn*d för min nuvarande chef outat till vilken ny ag jag ska gå till trots att jag bad h*n hålla tyst tills jag sade Ok (#)
Idag är jag *sf*rb*nn*d för min nuvarande chef outat till vilken ny ag jag ska gå till trots att jag bad h*n hålla tyst tills jag sade Ok (#)
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 17:31Det är då man har sin fulla rätt att gå förbi, visa ändalykten, å protesterar h*n då så är förklaringen simpelt: felt you needed a little mooning! :@
Men säg såhär: då vet du vad du lämnar... so much for trust, hah?!
Det är då man har sin fulla rätt att gå förbi, visa ändalykten, å protesterar h*n då så är förklaringen simpelt: felt you needed a little mooning! :@
Men säg såhär: då vet du vad du lämnar... so much for trust, hah?!
Quote from Jan Lundquist on 2 September 2008, 17:33Jo, jag vet ju varför jag lämnar. Det är ingen ointressant beslutsparameter som innefattar min chef..
Min ända är för snygg för att moonas för idioter med 😉
Jo, jag vet ju varför jag lämnar. Det är ingen ointressant beslutsparameter som innefattar min chef..
Min ända är för snygg för att moonas för idioter med 😉
Quote from ellen olsson on 2 September 2008, 20:34Vi ickeidioter då? 😉
Vi ickeidioter då? 😉