Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 06:29Idag känner jag mig NÅGOT trött, för att jag kom inte i säng förän framåt 1-2 tiden... Och är uppe nu. WOhoooo o/ Och jo vakna ju gärna 05.45 utan vidare anledning... Pirra lite förmycket i kroppen igår.
Och just ja:
Idag känner jag mig... hmm... funder
Idag känner jag mig NÅGOT trött, för att jag kom inte i säng förän framåt 1-2 tiden... Och är uppe nu. WOhoooo o/ Och jo vakna ju gärna 05.45 utan vidare anledning... Pirra lite förmycket i kroppen igår.
Och just ja:
Idag känner jag mig... hmm... funder
Quote from Fredric Lagerström on 2 September 2008, 07:27Ha ha ha jösses så den såg ut. Den vingen bak ha ha ha ska du hänga cykeln där?
Alltså ang den röda fågelbilen.
Ha ha ha jösses så den såg ut. Den vingen bak ha ha ha ska du hänga cykeln där?
Alltså ang den röda fågelbilen.
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 07:40Finns baksäte!
En av grabbarna från Lerdiket kör Ferrarri till tävlingarna så det löser sig, om det blir aktuellt.
Finns baksäte!
En av grabbarna från Lerdiket kör Ferrarri till tävlingarna så det löser sig, om det blir aktuellt.
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 08:03Tyckte porrpaddan va värre.
Tyckte porrpaddan va värre.
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 09:20När man kysser en groda så poppar det upp en prins. Vad händer om man kysser en porrpadda, finns det kvinnliga porrpaddor? 😉
När man kysser en groda så poppar det upp en prins. Vad händer om man kysser en porrpadda, finns det kvinnliga porrpaddor? 😉
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 09:53Tja, jag finns ju?
Tja, jag finns ju?
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 10:31Idag känner jag mig allmänt ämlig för att jag ligger hemma med feber. Tur att jag har syrrans LOTR-trilogi hemma i alla fall.
Idag känner jag mig allmänt ämlig för att jag ligger hemma med feber. Tur att jag har syrrans LOTR-trilogi hemma i alla fall.
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 11:19Vik hädan Michael!
Ful??? Gudinnan är en väldigt vacker dam med karaktär också ... men sånt klarar ju inte alla av att hantera ...😉
"Visst förstår man uppståndelsen när ursprunget presenterades för inte ont anande värld på Paris-salongen i oktober 195
Vik hädan Michael!
Ful??? Gudinnan är en väldigt vacker dam med karaktär också ... men sånt klarar ju inte alla av att hantera ...
😉
"Visst förstår man uppståndelsen när ursprunget presenterades för inte ont anande värld på Paris-salongen i oktober 195
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 11:25Håkan, man använder spaken! In me ettan, tuta o kör 😉
Gillade det där om gudinnan med vackra innanmätet... 😀
Håkan, man använder spaken! In me ettan, tuta o kör 😉
Gillade det där om gudinnan med vackra innanmätet... 😀
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 12:25BIL..jag tänder på cyklar....
BIL..jag tänder på cyklar....