Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Ge honom, chefen alltså en spark eeh ähum därbak.

Idag är jag lite nöjd för jag läste i tidningen Hälsa att kattägare mår bättre.
Enl en amerikansk undersökning drabbas kattägare av 40% färre strokes och
hjärtsnörp. Undersökningen konstaterade vidare at

Flugsvamp är annars populärt.

Eller så får väl chefen moona? Kan alla se tydligt vilket arsle han e dubbelt upp.

Aadu: inget inlägg som piggade upp mig...jag har en hund...å han går inte med högburet huvud han slickar sig mest där bak. Jag hoppas mao att din teori är fel.

Fredrik; de som ber snällt kanske jag monnar för 😉

Aadu: Min hund är ju kattlik och får mig att vistas mer ute än vad jag skulle göra utan så utan henne vore jag förmodligen under isen helt (H:)

Sedan återstår också att reda ut korrelationens beskaffenhet: Har kattägare bättre självkänsla för att de lär sig av kattens exempel, eller skaffar människor med bra självkänsla oftare katt än andra - och i så fall varför? Det skulle ju också kunna vara e

Ska låta det rinna ner i fiskestövlarna hädanefter. Säkerheten främst!

Intressant teori. Jag är för tillfället kattlös men har nästan alltid haft katt. Undrar om självkänslan dalat?

Angående gylf så har jag sällan gylf på sjön men jag gissar att det inte handlar om gylfen utan om att gylfen öppnas för att lätta på alkoholin

Ja, det där med statistik kan man alltid vrida och vända på till förbannelse... Satt just och tittade på min egen katt härhemma - överviktig som hon är. Hon är allt annat än självständig när hon känner sig ensam mitt i natten och sätter sig och jamar till

Ha gärna gylfen öppen - men stanna på land?

Lämna byxorna på land - segla naken?! 😀