Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Man får inte dricka sprit på allmän plats. Men hångla är tillåtet. Jag störs inte ett smack av att någon har en ölburk i näven. Men det är rätt vidrigt med hånglande par. Lagstiftning, någon - hallå?!

i Lund och Uppsala får man dricka sprit på allmän plats!

såså, temper temper, inte förbjuda ... ni får mer än gärna hångla med mig på offentliga platser 😉

Känner mig lite förvånad och arg eftersom jag just bet av en tand. :@
Stackars min plånbok

Idag känner jag mig som en riktig nörd eftersom jag på tre dagar tittat igenom hela LOTR-trilogin + extramaterial (vilket innebär c:a 8-10 timmar DVD per dag) - och tyckte att extramaterialet var det bästa. Ibland kan det ha sina poänger att ligga hemma m

Idag har vi ångest.

För jag var kukfull igår och försökte ringa en massa människor på fyllan.... gaah.

I dag känner jag mig full i skratt efter en synnerligen lyckad firmafest igår:-)

Känner mig också förväntansfull för alla tre barnbarnen kommer i dag och jag ska ta med dem på cykel sm i Uppsala. Det som krokigt skall bli...

Hur fungerar det?
>Hej! Jag är en hård rockare med en full k*k.

Vad händer sedan?

Idag känner jag mig så där lagomt nöjd med allt som livet har att erbjuda.. 🙂 De där hmm överdrivna fnitter känslornar har gått åt och nu tar jag det lite lugnt. 🙂 Det är ju fortfarande på gång men vi tar det lite lugnare, vilket är skönt. 🙂

Jag vill också ha fnitterkänslor:-)