Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Coolt! Finns vulkanbestigning ens med som aktivitet här på Funbeat?! 🙂 Vore rätt ballt att skicka ett mail till Olle och be honom lägga in det på listan. Måste väl ändå vara bonuspoäng på vulkaner jämfört med vanlig, simpel bergsbestigning?!

Damn 5600 meter, hade ni syrgas?

Berit, var är din rapport från Lidingöloppet?
Hittar den inte bland trådarna, konstigt.
🙂

Försöker du insinuera (eller inseminera som det kallas på ett annat singelsnack jag hänger på) att jag babblar för mycket här Hasse?! 🙂

Men okej då, bara för dig. jag fick stryk av Mustafa Muhamed med tre minuter, fast han sprang förståss dubbelt så lå

Idag känner jag mig hurtig för jagär uppe tidigt och ska iväg till simhallen! Busskort ftw verkligen!

Pra Berit! Pra! (t+)
Nästa år tar du Musse!

Tack Aadu! Ja, jag får väl ha det som mål, att aldrig någonsin mer låta Musse springa så dubbelt så fort som jag gör... 🙂 Enklast sättet vore väl kanske att hålla sig borta från tävlingar där han är med!

Idag känner jag mig upprymd och stark!
Jag ska ut på en liten runda med löparskorna....
Första på 4 veckor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HURRA!!!!!

Idag känner jag mig svag...
För att jag var "tvungen" att ta igen det förlorade alkohol intaget då jag vart i ett "non alcoholic" land.
He he

För att svara lite enkelt å snabbt så var det en enorm upplevelse att känna hur kroppen kunde aklimatisera sig t

Lisa: Har precis sett till så att jag kommer vara kvar i gruppen ett tag till. Håhå jaja...

grattis då lär du få träningsvärk imorgon då lisa:-)
själv är jag trött o lycklig som jag alltid blir när jag får tillbringa ngra timmar i sadeln på underbara slingriga kuperade lågtraffikerade småvägar i östergötland i sjukt fint cykelväder, kanske en an