Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 09:06Tre Systrar i en helt ny bearbetning, Hans. Jag har också sett den "klassiska" tusen gånger, otroligt trist. Den här utspelar sej i nutid, i en liten norrländsk by, där systrarna är helt "fed-up" och längtar till Stockholm...den känns frisk och fantastisk
Tre Systrar i en helt ny bearbetning, Hans. Jag har också sett den "klassiska" tusen gånger, otroligt trist. Den här utspelar sej i nutid, i en liten norrländsk by, där systrarna är helt "fed-up" och längtar till Stockholm...den känns frisk och fantastisk
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 12:34Idag känner jag mig snopen för att jag fått reda på att jag blir arbetslös snart... 🙁
http://www.ttela.se/?article=42386
Idag känner jag mig snopen för att jag fått reda på att jag blir arbetslös snart... 🙁
Quote from Jan Lundquist on 25 September 2008, 13:09Stackars dig Johan, vad tråkigt 🙁
Jag är på strålande humör idag. Jag har för första gången i mitt liv varit hemma på lunchen och kört ett löp-pass. Alltså jag är ju hemma i princip varje dag och rastar hund men har aldrig sprungit på lunchen förut.
Id
Stackars dig Johan, vad tråkigt 🙁
Jag är på strålande humör idag. Jag har för första gången i mitt liv varit hemma på lunchen och kört ett löp-pass. Alltså jag är ju hemma i princip varje dag och rastar hund men har aldrig sprungit på lunchen förut.
Id
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 13:13Jag känner att jag mår så mycket bättre nu!
Förkylningen håller på o ge sig o jag satt ute i solen nu på lunchen!!
Jag känner att jag mår så mycket bättre nu!
Förkylningen håller på o ge sig o jag satt ute i solen nu på lunchen!!
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 13:29Idag känner jag mig slö! har haft ett par antal dagar nu med 0 lust till träning eller nåt alls 🙁
Idag känner jag mig slö! har haft ett par antal dagar nu med 0 lust till träning eller nåt alls 🙁
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 17:03Trist Johan, men tänk vad mycket du hinner träna!
Trist Johan, men tänk vad mycket du hinner träna!
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 18:50Jag tänkte faktiskt på dig idag Johan när jag läste det där på text-tv, för jag hade för mig att du jobbade på något liknande, men eftersom det inte stod Åsensbruk utan bara Dalsland, så hoppades jag att det inte var det. Fan vad surt 🙁 Många kramar til
Jag tänkte faktiskt på dig idag Johan när jag läste det där på text-tv, för jag hade för mig att du jobbade på något liknande, men eftersom det inte stod Åsensbruk utan bara Dalsland, så hoppades jag att det inte var det. Fan vad surt 🙁 Många kramar til
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 21:44Idag är jag glad för jag har lyckats övertala mig själv att utmana min rädsla för att simma och kommit iväg till en simskola. Och även gjort ett hopp, tjoho.
Idag är jag glad för jag har lyckats övertala mig själv att utmana min rädsla för att simma och kommit iväg till en simskola. Och även gjort ett hopp, tjoho.
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 22:10Kul Julia, Grattis att du vågade! Tänk vad kul du ska ha i sommar i havet.
Kul Julia, Grattis att du vågade! Tänk vad kul du ska ha i sommar i havet.
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 07:29Tack Helena! Ja det är riktigt bra att man inte får lämna tillbaka baddräkter i butiker, köpte min dagen innan, och var på väg att vända flera gånger på väg till simhallen. Men nu kan det bara gå framåt (t+)
Tack Helena! Ja det är riktigt bra att man inte får lämna tillbaka baddräkter i butiker, köpte min dagen innan, och var på väg att vända flera gånger på väg till simhallen. Men nu kan det bara gå framåt (t+)