Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Lisa din lilla krake,
är du fortfarande dålig?

flinar...behåll gärna den hesiga rösten 😉

JA jag är fortfaradne dålig!!
Hesheten blev inte bättre av att jag har varit ute o hejat på alla duktiga mtb-åkare som körde Hammarbyhill XC idag!

Som tröst för att jag själv inte kunde vara med fick jag stå bredvid och kräma det sista ur rösten...

Idag känner jag mig glad då jag paddlat kajak för första gången på 3-4 veckor och vi hade ett superväder och kunde paddla i uppkavlad underställströja.

Ikväll ska jag se Into the wild.

En mycket bra dag idag!

😀

Idag är jag glad för jag har sett en kul och bra pjäs och träffat några trevliga gamla kompisar.
Into the wild - är det hans nya - han, va heter han...?

http://www.imdb.com/title/tt0758758/

En fantastisk film! (t+)

Inte så ny längre har precis kommit ut på dvd med Sean Penn som regissör och manusförfattare.
Vilken pjäs såg ni?

Såg i fredags "Tre Systrar" på Stadsteatern. Aarrrggh, rev upp mycket gammalt skräp i en som man trodde man begravt i glömskans barmhärtighet för längesen. Otroligt gripande och bra. Lördag: "En fika med Ibo" - feelgood med mycket bra musik och en dialog

idag är jag SVINNÖJD
första gången på läääääänge så fick jag njuta av mtb ute i skog o natur....
blev sméracet med jonte....rolig bana skön nivå på tillställningen helt enkelt skitkul, gött att inse att man inte alltid behöver dräpa sig utan faktiskt kan

Idag känner jag mig så nära en orgasm man kan komma - utan att 6 e inblandat! Höstsol, finfin asfalt, backe upp (men få backar ner?), fint rull i hjulen o en formtopp utav dess nåde. Mest komiskt va ju att jag helt ovetandes valt exakt den dag, rutt & tid

Idag är jag sjukt deprimerad, för jag har suttit ensam med mina tankar hela dagen typ.