Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 16:37Idag känner jag mig nöjd med livet och tillvaron eftersom mitt ex (sonens far) fixade den trasiga gräsklipparen, klippte gräset, dammsög och torkade golven samt hade middagen klar medan jag var ute på ett tvåtimmars cykelpass. Det är inte alla förunnat a
Idag känner jag mig nöjd med livet och tillvaron eftersom mitt ex (sonens far) fixade den trasiga gräsklipparen, klippte gräset, dammsög och torkade golven samt hade middagen klar medan jag var ute på ett tvåtimmars cykelpass. Det är inte alla förunnat a
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 16:40DEJAVU
DEJAVU
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 17:31Idag känner jag mig förvirrad och lite övergiven när jag råkade springa på mitt ex sen 2½-2 månade tillbaka på ICA Maxi. Det hade väl varit okej att springa på honom ensam eftersom jag inte vill vara tillsammans med honom, men med sig hade han en tjej som
Idag känner jag mig förvirrad och lite övergiven när jag råkade springa på mitt ex sen 2½-2 månade tillbaka på ICA Maxi. Det hade väl varit okej att springa på honom ensam eftersom jag inte vill vara tillsammans med honom, men med sig hade han en tjej som
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 17:41Du kanske borde anställa honom som revisor Anna, höhöh!
Hålla utgifterna nere!
Men jag vet hur det känns typ... stackare.
Du kanske borde anställa honom som revisor Anna, höhöh!
Hålla utgifterna nere!
Men jag vet hur det känns typ... stackare.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 18:28Idag känner jag mig på topp!!
Haft en underbar helg!!
Hmmm undrar om den dejtern kommer att bli något mer långvarit!!!!
Idag känner jag mig på topp!!
Haft en underbar helg!!
Hmmm undrar om den dejtern kommer att bli något mer långvarit!!!!
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 18:39Gick du på dejt förkyld!!
Gick du på dejt förkyld!!
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 18:42Ja...... sexigt hes i rösten...
Det gäller o lägga energin på rätt sak, ibland!
Ja...... sexigt hes i rösten...
Det gäller o lägga energin på rätt sak, ibland!
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:30Rätt tänkt, Lisa! Dejta när du ändå inte kan träna pga förkylningen!! 😉
Rätt tänkt, Lisa! Dejta när du ändå inte kan träna pga förkylningen!! 😉
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 22:16Tack Lömsk,
Det känns gott med lite sympati. (L)
Tack Lömsk,
Det känns gott med lite sympati. (L)
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 14:08Idag känner jag mig hoppfull...
Jga kommer nog att bli frisk sinom tid. Jag har ju fått droger som ska hjälpa mig dit!!
Idag känner jag mig hoppfull...
Jga kommer nog att bli frisk sinom tid. Jag har ju fått droger som ska hjälpa mig dit!!