Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 13:49Kan bli, men jag tycker om polisen hi hi! Dessutom måste jag ju stoppa ner alla mina pengar någonstans, och statens hål är ju stora, så varför inte hjälpa stadapparaten. Böter och massor med skatt! M.a.o. är jag en bra medborgare.....eeeh 😉
Kan bli, men jag tycker om polisen hi hi! Dessutom måste jag ju stoppa ner alla mina pengar någonstans, och statens hål är ju stora, så varför inte hjälpa stadapparaten. Böter och massor med skatt! M.a.o. är jag en bra medborgare.....eeeh 😉
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 13:51Om du har problem att göra av med dina pengar, är vi nog flera här som kan ställa upp och hjälpa dig.
Om du har problem att göra av med dina pengar, är vi nog flera här som kan ställa upp och hjälpa dig.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 13:52Dessutom kanske det är en vacker och söt polis-tjej.... och att bli jagad av en vacker kvinna måste ju vara hur trevligt som helst.... även i cykelspåret! Kan förkylning verkligen smitta över bredband?! Nu har jag fått den där jäkla förkylningen som du ha
Dessutom kanske det är en vacker och söt polis-tjej.... och att bli jagad av en vacker kvinna måste ju vara hur trevligt som helst.... även i cykelspåret! Kan förkylning verkligen smitta över bredband?! Nu har jag fått den där jäkla förkylningen som du ha
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 13:55Har du inget virusskydd, kan du definitivt få snuva via bredbandet. Var så säker!
Har du inget virusskydd, kan du definitivt få snuva via bredbandet. Var så säker!
Quote from Charlotte Skoglund on 13 September 2008, 13:57svettigt skönt ljud i turbo6:an
drar väl ungefär lika mkt sås som bägge mina 🙂
håll igen på gasen bara så du får njuta många mil i den.
förhoppningsvis är den mindre "het" än peggan
svettigt skönt ljud i turbo6:an
drar väl ungefär lika mkt sås som bägge mina 🙂
håll igen på gasen bara så du får njuta många mil i den.
förhoppningsvis är den mindre "het" än peggan
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 13:59Jag har låg nivå just nu för att kunna använda Macron, så jag ska genast höja till nivå Hög 😉 Tack för tipset syster Helena!
Ännu en fråga till dig då du verkar kunna sjukdomsbilder: Kallas ryggskott hos fiskare ryggskott eller är det nätvärk, och drabb
Jag har låg nivå just nu för att kunna använda Macron, så jag ska genast höja till nivå Hög 😉 Tack för tipset syster Helena!
Ännu en fråga till dig då du verkar kunna sjukdomsbilder: Kallas ryggskott hos fiskare ryggskott eller är det nätvärk, och drabb
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 14:00Jag gasar tills det rasar! Gammal hederlig devis, men det går att ligga på ca 0,78 liter/milen på motorväg.
Jag gasar tills det rasar! Gammal hederlig devis, men det går att ligga på ca 0,78 liter/milen på motorväg.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 14:13Ha en fortsatt trevlig eftermiddag, nu är det dags för IKEA och bio. Mamma mia tror jag. Tjoff kapoff
Ha en fortsatt trevlig eftermiddag, nu är det dags för IKEA och bio. Mamma mia tror jag. Tjoff kapoff
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 14:39Kalle, Lisa och andra som cyklar MTB
Hur stor skillnad blir det när man byter upp sig på växlarna egentligen?
Jag ska troligtvis köpa en ny mtb i höst eller i vår och åker på Deore idag.
Om nästa cykel har LX. XT. X9 mm kommer jag märka det,
eller blir d
Kalle, Lisa och andra som cyklar MTB
Hur stor skillnad blir det när man byter upp sig på växlarna egentligen?
Jag ska troligtvis köpa en ny mtb i höst eller i vår och åker på Deore idag.
Om nästa cykel har LX. XT. X9 mm kommer jag märka det,
eller blir d
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 14:43Micael, vidarebefordrar din fråga till en veterinär...
Micael, vidarebefordrar din fråga till en veterinär...