Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Kan bli, men jag tycker om polisen hi hi! Dessutom måste jag ju stoppa ner alla mina pengar någonstans, och statens hål är ju stora, så varför inte hjälpa stadapparaten. Böter och massor med skatt! M.a.o. är jag en bra medborgare.....eeeh 😉

Om du har problem att göra av med dina pengar, är vi nog flera här som kan ställa upp och hjälpa dig.

Dessutom kanske det är en vacker och söt polis-tjej.... och att bli jagad av en vacker kvinna måste ju vara hur trevligt som helst.... även i cykelspåret! Kan förkylning verkligen smitta över bredband?! Nu har jag fått den där jäkla förkylningen som du ha

Har du inget virusskydd, kan du definitivt få snuva via bredbandet. Var så säker!

svettigt skönt ljud i turbo6:an
drar väl ungefär lika mkt sås som bägge mina 🙂
håll igen på gasen bara så du får njuta många mil i den.
förhoppningsvis är den mindre "het" än peggan

Jag har låg nivå just nu för att kunna använda Macron, så jag ska genast höja till nivå Hög 😉 Tack för tipset syster Helena!
Ännu en fråga till dig då du verkar kunna sjukdomsbilder: Kallas ryggskott hos fiskare ryggskott eller är det nätvärk, och drabb

Jag gasar tills det rasar! Gammal hederlig devis, men det går att ligga på ca 0,78 liter/milen på motorväg.

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag, nu är det dags för IKEA och bio. Mamma mia tror jag. Tjoff kapoff

Kalle, Lisa och andra som cyklar MTB

Hur stor skillnad blir det när man byter upp sig på växlarna egentligen?
Jag ska troligtvis köpa en ny mtb i höst eller i vår och åker på Deore idag.
Om nästa cykel har LX. XT. X9 mm kommer jag märka det,
eller blir d

Micael, vidarebefordrar din fråga till en veterinär...