Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 11:04Idag känner jag mig mckett gladare än på länge! Jag har hittat en bil, äntligen! Och stålars från försäkringsbolaget kommer i veckan, TJOHO!!!
Idag känner jag mig mckett gladare än på länge! Jag har hittat en bil, äntligen! Och stålars från försäkringsbolaget kommer i veckan, TJOHO!!!
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 11:22Grattis Micael!
Grattis Micael!
Quote from Charlotte Skoglund on 13 September 2008, 12:29vad blev det för kärra då???
vad blev det för kärra då???
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 12:57Tack! Jag hittade en Saab 9-5 Griffin. Kombi så klart, bara kasta in väskor och cyklar. Enkelt och smidigt! Att den också är suuuuper-snygg och med bra ös (v6:a med turbo) gör ju inte saken sämre. Hoppas den inte brinner upp den här 🙂
Tack! Jag hittade en Saab 9-5 Griffin. Kombi så klart, bara kasta in väskor och cyklar. Enkelt och smidigt! Att den också är suuuuper-snygg och med bra ös (v6:a med turbo) gör ju inte saken sämre. Hoppas den inte brinner upp den här 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 13:06V6 Turbo
(L)
V6 Turbo
(L)
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 13:10(L) mmmm ljudet..... (L)
(L) mmmm ljudet..... (L)
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 13:12man hör inte ljudet med öronen, man fångar trycket med bröstkorgen, risk för egensvängning!! Måste dra till jobbet och räkna ut min egenfrekvens så det inte går åt pipsvängen..... 🙂
man hör inte ljudet med öronen, man fångar trycket med bröstkorgen, risk för egensvängning!! Måste dra till jobbet och räkna ut min egenfrekvens så det inte går åt pipsvängen..... 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 13:20Micke,
du är numera chaufför i singelgruppen!
🙂
Micke,
du är numera chaufför i singelgruppen!
🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 13:21Jag har för mig att ljudet av en V8 är betydligt distinktare.
Jag har för mig att ljudet av en V8 är betydligt distinktare.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 13:26Mmmmm men det låter dyrt.... (böter...)
Mmmmm men det låter dyrt.... (böter...)