Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Jag tror väl att Dart2:an i grund och botten är ok men den var sönder när jag fick den. Nedre packningen var kass. De fixade naturligtvis den på studs (2 dagar). Dock böt de inte min främre bromsskiva som blivit kontaminerad av mineralolja... hmmm det vet

Bromsskivor ska vara jättebra har jag läst i någon CX-tråd.

Faans skit! Jag har trillat dit, börjat snacka cykelprylar på en obskyr tråd.
Nu ska vi ta lite positivt också....JAAAAA vad kul! Vad månde han skriva nu? Något nytt från erotikens värld, frossa i burleska uttryck?! Nej, jag har tackat ja till en utmani

Jag vet inte vad modellen heter...cykeln är hemma...Den är ljusblå..(jättefint till guldig cykel) Det trista är att jag nu brutit min andra nippel för att pumpa den och de är så förbannat dyra att köpa eftersom gaffeln inte görs längre...Får väl köpa ny f

Idag känner jag ångest, för att jag sov lite förlite igår... :/

Idag känner jag mig kluven för jag VILL gå på Yoga men MÅSTE vara hemma och vara läxhjälp.

Idag känner jag mig trött för att jag varit ute och sprungit och nu måste till kören fast jag egentligen inte orkar. En kväll på soffan lockar mig nu...

idag känner jag men massagesugen för jag har sprungit mkt hela veckan och benen i mööööra...

Idag känner jag mit stark efter ha gått på lina på 20 meter höjd mellan träd

Idag är jag glad för att jag varit ute och sprungit för första gången på en hel evighet. Och för att jag äntligen fått hem mina fiskar efter flytten.