Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 14:43Ha ha...jo...men hon vann VM med en lika dan...
Ha ha...jo...men hon vann VM med en lika dan...
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 14:44Javisst och sedan åkte hon fast.
Javisst och sedan åkte hon fast.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 14:46ja ja...men jag är odopad om man bortser från den halvliter kaffe jag bäljar i mig varje dag
ja ja...men jag är odopad om man bortser från den halvliter kaffe jag bäljar i mig varje dag
Quote from ellen olsson on 9 September 2008, 18:48RockShox har mer än en modell... Vilken har du?
RockShox har mer än en modell... Vilken har du?
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 22:17Min shox heter Dart2 eller vad det nu var för skit. Det mesta på hojjen är väl skit misstänker jag... Duger det eller ska jag lägga några tusen till på gaffelhelvetet? Däcken skit, Dp17-fälgar skit, svara att Dart2 duger förutom att de läcker som satan oc
Min shox heter Dart2 eller vad det nu var för skit. Det mesta på hojjen är väl skit misstänker jag... Duger det eller ska jag lägga några tusen till på gaffelhelvetet? Däcken skit, Dp17-fälgar skit, svara att Dart2 duger förutom att de läcker som satan oc
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 22:18Då skall de som har några kilo för mycket åka dit.
Då skall de som har några kilo för mycket åka dit.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 22:19Mica
dyra cykelprylar ger sällan högre syreupptagningsförmåga eller bättre stigteknik.
Visst det blir roligare att cykla men va fan det är ju bara cykling.....
Mica
dyra cykelprylar ger sällan högre syreupptagningsförmåga eller bättre stigteknik.
Visst det blir roligare att cykla men va fan det är ju bara cykling.....
Quote from Charlotte Skoglund on 9 September 2008, 22:25nu förstår jag inte någonting
vad är bara cykling :@
det är ju det närmaste jag kommer en religiös upplevelse.....(L)
hmm trist med kärran o firman.........
nu förstår jag inte någonting
vad är bara cykling :@
det är ju det närmaste jag kommer en religiös upplevelse.....(L)
hmm trist med kärran o firman.........
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 22:28Härligt jag lyckades få fram två arga smileysar på samma dag 😀
Härligt jag lyckades få fram två arga smileysar på samma dag 😀
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 22:28Syreupptagning: kanonvärden! Framgaffel: skit...... Prylbög: nej!
De som har för mycket fett? Ja de kan åka till sätra och och bli upprunkade i hörnet av inskränkta försäljare, fan så lurad man kan bli om man inte ser upp! Tack till mina kompisar på diver
Syreupptagning: kanonvärden! Framgaffel: skit...... Prylbög: nej!
De som har för mycket fett? Ja de kan åka till sätra och och bli upprunkade i hörnet av inskränkta försäljare, fan så lurad man kan bli om man inte ser upp! Tack till mina kompisar på diver